Advertenties


Aanlopend geluid bij het sturen naar rechts

Gestart door Koolaid, 30 augustus 2005, 22:42:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koolaid

Mss dat het hier niet goed staat maar toch....

Zodra ik mijn stuur boven een snelheid van ongeveer 40 - 50kmpu naar rechts stuur, komt er een zacht aanlopend geluid naar boven. Ik heb al gekeken naar de banden etc, die kunnen het niet zijn. Alles opgepompt en het loopt nergens tegen aan ( of er moet een plastic zak ergens in mn vering helemaal boven aan hangen ;) ) . Verder onder de auto gekeken maar zie niets geks. Naar links heeft de auto het niet en ook dan draait natuurlijk het rechterwiel. Misschien klinkt dit bekend in de oren voor iemand. Zo niet, ik ga er morgen sowieso even mee naar de garage. Verwacht niet dat het iets ernstigs is maar vind het wel een gruwelijk irritant geluid. Hard is het overigens niet, maar het is wel te horen als je geen muziek aan heb staan.

Alvast bedankt!

steffin


Koolaid

Citaat van: steffin op 30 augustus 2005, 23:01:10
misschien wiellager ??
Is zoiets simpel te verhelpen etc? En gaat dat veel kosten?

Stefan

wiellager vervagen kost niet zo heel veel volgens mij.
Ik denk rond de 100 Euro (per stuk)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koolaid

Ow dat valt al weer mee.. Naja, morgen ochtend maar vroeg op staan dan ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

steffin

weet bijna zeker dat het je lager is dat hoor je pas als je wat harder rijd en als je naar rechts stuurt dan komt de druk op de linker kant te staan en dan gaat ie lawaai maken

henk

kan het geen wielkast zijn die tegen het wiel aanloopt?
heb ik namelijk last van als ik naar rechts stuur hoor ik hem links achter tegen de plastic wielkast aanlopen.
is trouwens gekomen na het monteren van een rb tuning achterbumper.

Koolaid

Hmm, ben langs geweest maar hij kon niets vinden... Kga volgende week maar even langs een Renault garage... kijken of die iets kunnen vinden. Wielkast lijkt mij raar aangezien er niets is veranderd qua achterbumper of wat dan ook.... *weet het even niet meer en durft er nu ook niet te lang mee door te rijden*

Die lagers, is dat erg slecht als je daar nog een stukje mee gaat rijden?

Stefan

klein stukje kan nog wel, maar niet te lang/ver ;)
Ik weet niet hoelang het probleem zich al voordoet, maar je kan niet TE lang met een kapot wiellager blijven rijden
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koolaid

En het was idd een wiellager. Links voor was flink naar zn grootje.. meteen even kleine beurt erbij want zat weer op de 10.000 km. En dat kost dan 185,-. Bedankt overigens voor de adviezen etc  :D

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koolaid

Citaat van: Remko de W. op 14 september 2005, 23:48:22
Citaat van: Koolaid op 14 september 2005, 23:47:14
En het was idd een wiellager. Links voor was flink naar zn grootje.. meteen even kleine beurt erbij want zat weer op de 10.000 km. En dat kost dan 185,-. Bedankt overigens voor de adviezen etc? :D

valt wel mee toch... ???

beurt is om de 15.000km trouwens... ;)
Ow mij hoor je ook niet klagen over de prijs hoor. Don;t get me wrong

I know, maar gezien ik in 4 maanden 10.000 km heb gereden had ik zoeits van " ach dan ook maar meteen erbij ook."

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev