Advertenties


Algeme tuning renault megane 3 Coupé

Gestart door AlexCoupéDci1.5, 3 januari 2021, 15:28:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i2paq

Citaat van: mark29 op 14 februari 2021, 14:46:40
Na posten is ie niet meer online geweest, maar goed we zijn pas 3 dagen verder.

Voor iemand die de moeite neemt iets te plaatsen verwacht je dat hij zeker komt kijken of er reacties zijn.

Mijn ervaring als moderator is dat als dit niet gebeurd er een luchtje aan zit.
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

mark29


Triggerhappy

Ik heb destijds nog wel op zijn username gegoogled, niet gezegd dat het dezelfde is maar kom de naam vaker op autofora tegen. Voor zover ik me kan herinneren niet veel input, maar ook geen reclame.. hoe dan ook, ik ben wel benieuwd geworden naar de toko die hij noemt dus wellicht ga ik m'n licht er binnenkort eens opsteken.Het is geen huis tuin en keuken tuner. Behoorlijke ervaring als je het internet (breed) moet geloven.

AlexCoupéDci1.5

Goedendag allemaal,

Ik heb de voorbije dagen niet veel hierop gezeten maar ik las de reacties  en ik bedank jullie voor jullie reacties. Ik wil sinds ik mijn Megane heb mijn auto chiptunen maar ik heb schrik bij het chiptunen dat de vernsellingsbak die koppel niet aankan omdat het een diesel is. Ik wou dan kijken wat jullie ervariung mee is. Ik heb verhalen gehoord van mensen die nadat ze hun voertuig hebben laten chiptunen een kapotte koppeling of vliegwiel hebben gekregen en ik zou graag willen dat dat bij mijn 1.5dci niet zou gebeuren. Ik wil graag foto's van mijn auto hier plaatsen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen  :?

Groeten van Alex

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev