Advertenties


Geen TomTom Traffic / TMC

Gestart door R.J. Mulder, 4 februari 2020, 20:46:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R.J. Mulder

Ik heb sinds een tijdje 7.0.24.166 geïnstalleerd gekregen op de R-Link2. Problemen met buetoothverbinding met mijn Iphone zijn hiermee opgelost en systeem gaat ietsje vlotter.
Zeer tevreden geweest met deze versie tot enkele dagen geleden. Heb verbinding met TomTom Traffic en het viel mij op dat de info achter liep. Ik reed vaak in niet meer bestaande files en files verschenen pas in het scherm op t moment dat ik er al in stond. En sinds deze week blijft mijn R-Link2 schakelen tussen TomTom Traffic en TMC (zowel grijs als wit logo) of helemaal niets, met geen info als gevolg. Heb de verkeersontvanger al eens uit en aangezet en daar houd mijn kennis wel zo'n beetje op. Is dit verder nog ergens te controleren of te resetten? Heb zelf nog iets moeten doen na die update?

mark29


De mededeling met info over deze systemen heet TM 5666.
Maar wat ben ik blij dat ik weinig met dit soort klachten werk.
Elke update lost bugs op. Maar levert ook weer nieuwe bugs op.

R.J. Mulder

Ja dat heb je zo'n beetje met elke software update voor welk apparaat of pakket dan ook.
Dat TM nummer zegt me niks maar denk ook niet dat ik dat ergens op kan vragen. Wel vreemd dat dat bij mij ineens sinds de laatste dagen is opgedoken, kan me niet herinneren dat ik iets recent heb aangepast.

mark29

Is een intern renault dealer document waar alle info over deze systemen instaan, die word steeds bijgewerkt.

R.J. Mulder

En zo ineens dat t is begonnen is t ineens ook weer goed gaan werken sinds een paar dagen, hoewel nog steeds iets achter de feiten aan, tis beter dan niets.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev