Advertenties


En toen ging het fout...

Gestart door Roadkill (Michiel), 13 januari 2020, 16:43:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A110

Gefeliciteerd!!

Ik ben in september 2017 getrouwd na 15 jaar 😁
Mijn vrouw wilden al veel langer, maar voor mijn hoefden het allemaal niet. Maar wij kunnen na vele ziekenhuis bezoeken geen kinderen krijgen die we uiteraard graag hadden gewild. Dus ben ik toch op mijn knieën gegaan. We waren nog dichter bij elkaar gekomen en ze wilden het zo graag, dus wie ben ik om het dan tegen te houden.
Het was de bedoeling om het klein te houden maar daar is niks van terecht gekomen.
Alles erop en eraan met groot feest. Trouwauto had ikzelf toen nog, onze Peugeot 204 ui 1969.
En wat denk je heel de week mooi weer en precies die dag de slechtste dag van het jaar. Wat een wind en regen. Foto's zijn ook niet wat we hadden gedacht, maar gelukkig hebben we nog wel iets. Maar het was een dag om nooit te vergeten. En door het slechte weer hebben de gasten het er nu nog steeds over 🤣

Dus geniet van de voorbereiding en ook zeker van de dag zelf.
Oja en zorg dat je de ringen in het oog houd.
Wij hadden alles uit handen gegeven aan mijn broer en schoonzus die dag (voorbereiding hadden we zelf allemaal gedaan) maar mijn broer was zo zenuwachtig dat ie de ringen was vergeten. Gelukkig nog optijd door gehad zodat ie snel heen en weer naar huis is gereden zodat alles nog goed was gekomen.

Gr.
Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Roadkill (Michiel)

Groot feest gaat het niet worden hoor, gewoon gemeentehuis en daarna met een klein gezelschap uit eten (we zijn allebei geen feestbeesten) Eerst maar ff een datum prikken, getuige vragen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev