Advertenties


En toen ging het fout...

Gestart door Roadkill (Michiel), 13 januari 2020, 16:43:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Sporten is nog een dingetje, hardlopen geloof ik niet in, wandelen wel. Op mijn werk loop ik an sich al veel, en voorheen fietste ik veel, maar na een ongelukje is dat nogal verstoft. Maar goed de mtb staat al gesmeerd en schoon klaar (stond ie al voor dat ik het infarct kreeg) dus zodra het weer kan wil ik het weer oppakken.

Btw dat hardlopen dat kan ik gewoon niet, ik struikel over mijn eigen voeten 😜
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

larsdijkstra

#16
Alles is te leren  :)
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Roadkill (Michiel)

Zal best, maar doe mij maar wandelen en fietsen, hardlopen is niks voor mij  :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

i2paq

Ik zou er zeker voor kiezen om niet zo maar wat te gaan fietsen en lopen.

Overleg eens met iemand die naast "sporten" ook kan adviseren welke sport/beweging zinvol is icm. een aangepast eetpatroon etc.

Geen idee wat naast het roken je gewicht, BMI etc'is?

Met alleen een beetje bewegen kom je er 1-2-3 niet.

Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

Roadkill (Michiel)

Met niet bewegen kom ik helemaal nergens :D,  bmi en zo vind ik niet echt belangrijk, ik vind het persoonlijk veel belangrijker dat ik zo meteen weer goed in mijn vel zit, gewoon een volle dag aan het werk kan zonder dat ik moe thuis kom en de rest van de avond professioneel bankhangen ben. Voor nu bevalt het wandelen prima, elke dag een stukje verder, en binnenkort begin ik aan een traject via het ziekenhuis. Ik wil geen marathons lopen, of 10kilometer joggen, maar gewoon van de zomer op de fiets naar het werk, een dag lang werken en dan met een omweg naar huis. Of s'avonds nog een kilometer of 50 samen met mijn zoon.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Ook nog wat positiefs nieuws, vanavond lekker uit eten geweest met vriendin en Kids en aanhang.  12 jaar samen vandaag dus dat mocht wel even gevierd worden 😜 Bleek de rest nog een verrassing voor mij te hebben, ben vanmiddag yen huwlijk gevraagd door mijn vriendin, die zag ik niet aankomen maar ik heb toch ja gezegd 😂😂😂😂👍😍😍😍

Morgen maar weer verder met wandelen, moet niet te veel uitdijen he
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nikk

#21
Gefeliciteerd!  !-! Kost meestal overigens wel wat zo'n trouwerij  :). Wij begonnen met plan om met directe familie en vrienden te gaan eten. Eindigden met 100+ man + catering  8)7. Geheel geen spijt van overigens  8)
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Gefeliciteerd! Happy meal verpakking met trouwring erin?

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Roadkill (Michiel)

Dank heren, nou nog ff een datum prikken 😜, maar we houden het klein dat voor zeker (wil de Clio na een jaar eindelijk ook eens gaan aanpakken 😂😂😂😂)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Gefeliciteerd! Maar als je niet/nooit meer rookt, heb je je trouwerij als snel bij elkaar gespaard Y !-!
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Yup, nog een reden om het vol te houden 😜
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

adinsx

Wij hielden het ook klein qua gasten. Alleen ouders, broers/zussen, opa's / oma's. 24 man meen ik. En toch was het kostbaar want de fotograaf (2.500), trouwpak/jurk, etc dan telt het al snel op.
Wij vertrokken de volgende ochtend ook meteen op vakantie overigens. Even de trouwauto bij PON brengen (inderdaad, geen Renault), en door naar Schiphol  !-!

Niettemin, was een mooie dag in 2014. Ook de enige dag die week dat het strak blauw was die week in april.





Geniet van de voorbereidingen, en natuurlijk het aansterken / fit worden  !-!
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Nikk

Die kosten hadden wij dan weer niet. Kennisje van ons is amateur fotograaf. Prima foto's gemaakt. Trouwauto hadden we een stretch limo gehuurd. Lekker met een glas champagne achterin. Kostte iets van 250 euro meen ik.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

Geregistreerd partnerschap, kost 100 euro, kost een kwartiertje tekenen. Van de werkgever krijg je weer een deel terug  :x
Iets met armoedige automonteur zijn he.

Nee toen zaten we prive niet op een feest te wachten na een scheiding van ouders etc. En we konden het geld ook beter gebruiken.
Zoiets doe je als het goed is 1x, en als je wilt uitpakken dan is dat het moment.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev