Advertenties


12v accessoire aansluiting werkt niet

Gestart door marcopaul, 3 augustus 2019, 12:44:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcopaul

Laatste keer bij de Renault dealer wou ik ze nog vragen of ze dit willen checken, maar helaas vergeten te doen.
Ik ben de aansluitingen aan het checken ivm zomervakantie ( en dus koelbox en diverse smartphones, etc straks aan te sluiten ...... )
Van de Megane Estate 1.5 Dci III ph.2 doet de 12V aansluiting van de achterbank en van de kofferbakruimte het beiden niet.
Ik heb ooit een zekeringen-schema van de Scenic gedownload en de hierin aangegeven zekeringen F3 en F4 heb ik preventief al vervangen.
Helaas zonder resultaat. Overigens doet de 12V 'cigaretten' aansluiting het op het dashboard wel gewoon.

Heeft iemand de oplossing ?

mark29

Ledzaklamp en dan goed kijken. Of 1 voor 1 eruit pakken kan ook.

marcopaul

#2
Ik heb zelfs de officiële monteurs-manuals erop nageslagen (87G van ruim 700 pagina;s tellend handboek) maar daar kom ik niet veel verder mee. Ik heb wel gezien dat de kabelboom van de 12V accessoire-aansluiting van een stekker onder de bijrijdersstoel vandaan komt. Wellicht gooit deze roet in het eten.......
Beide 12-v sockets los gehad inclusief paneel, maar zitten beide ook gewoon goed aangesloten. ( was bang voor een dummy achterin de kattenbak ).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev