Advertenties


Stekkerdoos Megane 2 Ph 2 grand tour 2006 automaat

Gestart door JT, 24 juli 2019, 09:01:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JT

Vraagje: Ik denk dat de 7 polige stekkerdoos van de trekhaak niet optimaal functioneert. Laatst zekering 1(rechter achterlicht etc.) doorgebrand. Vandaag bij zowel het inpluggen als ontpluggen gaat de auto op slot. Ik had de sleutel eruit gehaald dus in principe stond er geen spanning op de polen van de stekkerdoos. ik zie dat voor de Megane op kenteken een volledige kabelkit voor de trekhaak kan worden besteld. Ik zie niet of ik een standaard 7 polige doos kan monteren.
De aanhanger, twee jaar oud, heeft 13 polig stekker met adapter naar 7 polig. Heeft al twee jaar probleemloos gefunctioneerd.

Dus mijn vraag is past elke 7 polige stekkerdoos, zo niet welke moet ik dan hebben.

mark29

Als je wilt weten wat er bestaat. En misschien iets anders wilt.
Google eens op: multicom, west, jaeger.

JT

Juist door te Googlen werd het voor mij onduidelijk. Vandaar de vraag of elke stekkerdoos gemonteerd  kan worden.  Dat haal ik niet uit de diverse beschrijvingen op de diverse sites.  Wie geeft  mij een direct advies welke stekkerdoos nodig is.

mark29

Dat is dezelfde vraag of welke vrouw bij jou past. Dat kan een ander niks mee.
Wat wil je ermee. Wat hang je erachter. En wat zijn je toekomst plannen.

Meest gebruikt en slim in mijn ogen is een 13 polig jaeger met een verloop stuk naar 7.
Maarja wie ben ik.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev