Advertenties


Navigatie komt niet uit dashboard

Gestart door Truckert, 10 februari 2019, 07:47:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Truckert

Hallo , ik ben Arno en sinds gisteren eigenaar van een 2009 megane 1.6 hb. Complete wagen waarvan alles werkt behalve de navigatie. Hoort die altijd omhoog te komen als je de radio aan hebt ? Waar dienen de 2 knopjes boven op het dashboard voor ? Afijn , heeft iemand ervaring met dit probleem ?

Marcel2.1

Bij mij gaat die niet open als ik de radio gebruikt. Het standby knopje boven op kun je het scherm mee openen (aanzetten) of dicht doen (sluiten). Ronde knop links op de radio heeft bij mij dezelfde functie.

Gr  marcel

Truckert

Het ronde rode knopje op de radio zet de radio aan/uit. Het doet niets met navigatie bij mij. En zowel in aan als uitstand krijg ik ook met de knopjes boven op het dash de navigatie er niet uit. Als ik met een pasje het klepje openwip zie ik dat er wel degelijk een navigatie inzit.

Marcel2.1

De grote ronde knop op de radio links, als je deze indruk moet het scherm ook openen. (zo ff uit mijn hoofd, gebruik het eigenlijk nooit meer omdat het verouderd is qua navigatie) Kan ook zijn dat je scherm defect is. Ik heb toen ook het scherm defect gehad, deze kwam niet uit het dashboard. Je kunt de kap om de navigatie, (waar de twee knopjes in zitten) los halen. Misschien dat je wat kunt zien. Je kunt deze lostrekken aan de kant waar de twee knopjes zitten en dan kun je de kap er afhalen.

RobScénic

Nooit geweten dat de navigatie van een Megane II uitklapbaar is ;)
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

CindyenRoy

Toch jammer dat het kaartmateriaal niet meer te updaten is. Ik heb hetzelfde. Al is ie bij mij wel nog volledig functioneel.
Een hobby is leuker met gelijkgestemden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev