Advertenties


koplamp verstellers renault megane3 coupe

Gestart door duckie1098, 4 februari 2019, 23:03:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

duckie1098

Na aangereden te zijn terwijl ik geparkeerd stond werken de koplamp verstellers niet meer na reparatie van de schade.
Wat ik bedoel is: als ik de lichten aan doe gaan de koplampen (lichtbeeld) een keer naar buiten en omhoog en omlaag om dan de "juiste"stand in te nemen.Ook als ik bv een bocht naar rechts neem draait de verlichting mee.
Dit werkt dus niet meer.Er is ook een nieuwe koplamp ingekomen plus nieuwe schokbrekers voor omdat de auto tegen ook tegen mijn wiel aangereden was.Is opnieuw uitgelijnd, nieuwe bumper, nieuw spatbord links.Alles prima, alleen die koplampverstelling doet het niet meer.
Afgezien van dat dit volgens mij moet werken met de apk vind ik dit ook niet grappig.Koplampen zitten ook niet los ofzo, geven stabiel beeld zonder bewegen..


Wie o wie..

groetsels,

Ben


duckie1098

Natuurlijk bel ik morgen ook de schadehersteller, maar ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe dit zou kunnen of hoe het werkt...

Ben

mark29


mark29

Ja dat mag de schadehersteller uitvogelen inderdaad.

duckie1098

Inderdaad Mark, dat is voor de schadehersteller.
Dus dat ding zit op de draagarm?
Ik hoop dat het zoiets simpels is natuurlijk.Maar als er 1 niet aangesloten is werken beide kanten dan niet?Of is dit gekoppeld?

Ben

mark29


duckie1098

Klaar, bleek een dubbel-klik systeem in de stekkers te zitten.Dus niet een keer klik, maar doorduwen en nog een klik.
Vond hij wel ###lig, snap ik, maar liever dit dan nog meer kapot...

groetsels,

Ben

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev