Advertenties


Originele radio Megane 3 Estate Bose (2013) vervangen, geen geluid

Gestart door Spk2, 2 juni 2018, 08:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spk2

Ik heb geprobeerd de originele radio van megane 3 bose te vervangen door een Pioneer DEH-X8700BT. Ik hoopte daardoor meer Bluetooth functionaliteit (spraakbediening) en beter geluid te krijgen.

Om e.e.a. aan te sluiten had ik een stuurwielinterface gekocht, deze: http://www.connects2.co.uk/Product/ProductItem/CTSRN008.2

Als ik echter alles aansluit krijg ik geen geluid, kan dit komen doordat de Pioneer radio de bose versterker niet inschakelt? En is dat te verhelpen?

Weet iemand of er een eenvoudige oplossing is om het werkend te krijgen?

Ik weet dat ik het navigatiescherm dan kwijt ben, dat vind ik niet erg, ik navigeer eigenlijk altijd met Google Maps. Wat ik me wel afvraag blijft de achteruitrijcamera wel gewoon werken en parkeersensoren?
Deze blijven het namelijk wel doen als de radio is uitgeschakeld.

Hierbij nog een foto van toen ik de stuurwielinterface had aangesloten en dus geen geluid had.




jojo1508

Hallo Spk2, er heeft niemand op je vraag gereageerd maar ik ben wel benieuwd of het probleem ondertussen is opgelost? Ik wil nl. net als jij mijn autoradio vervangen en als het bij jou gelukt is ben ik benieuwd hoe je dat uiteindelijk voor elkaar hebt gekregen.

vandee

Heeft een van jullie de oplossing gevonden toevallig?
Ik heb eigenlijk de zelfde vraag. Andere radio, maar geen geluid.
Ik heb een Megane 3 uit 2013
Thnx vast voor de hulp

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev