Advertenties


Chiptuning 1.4 TCE 130pk

Gestart door jordielansink, 21 november 2017, 10:04:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jordielansink

Ik ben van plan om mijn megane 1.4tce 130 van bouwjaar 2011 te gaan chiptunen. Iemand ervaring hiermee ? Wat is een aanrader om naar toe te gaan ?

Ik hoor het wel.

Gr,

Jordie

mark29

Gebruik de zoekfunctie eens. Dit komt dagelijks langs hier.

mvho.

Ik heb mijn 1.4 destijds door Unlimitef Tuning laten doen. Geen spijt van gehad.

Christian de Vriend

Ik raadt fastchip aan, doet enkel en alleen renault/nissan/dacia, dus ervaring met afstellen, en op maat
eerst een rolsessie om te zien hoe de motor is, en daarna word de afstelling gedaan op wat de motor
aan kan.
vrijwel alle "chiptuners" pompen er een standaard progje in, en durven extra geld te vragen om
te weten wat je vooraf hebt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mvho.

Inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en eventueel softwarematig wegschrijven EGR indien mogelijk voor €350,-
Vooraf een run en daarna uiteraard nog een paar keer. Ik ben wel betalend lid, vandaar die 350 euro.
Mijn 1.5 DCI hebben ze een paar maanden geleden gedaan, zelfde prijs en weer een goed resultaat. Heb geen aandelen in dit bedrijf, ik geef dus enkel aan wat mijn ervaringen zijn.


sjah

Ik heb het 9 feb 2013 ook laten uitvoeren bij Fastchip en tot op heden geen spijt van. Ik ben van 130 naar 150 pk gegaan en dat is echt een merkbaar verschil. Ik geloof ook 25 Nm torque bij. Ik heb er nog wel een uitdraai van.

duckie1098

koop dan gelijk een TCE180, heb je een goede 2 liter (F4R) motor die dat vermogen met gemak aankan.Die gedownsizde blokken zij mi te gevoelig..

groetsels,

Ben

duckie1098

En..kwa gebruik maakt het niet veel uit.Ze zuipen allebei als een tierelier..

duckie1098

ALs je niet van het nieuwe rijden bent tenminste...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev