Advertenties


Nieuwe kaart update V16-12

Gestart door Le0, 31 oktober 2017, 09:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Le0

Ik kreeg gisteren bericht dat er een nieuwe kaartupdate beschikbaar is voor de Megane, versie V16-12.
Het downloaden ging uiterst traag en moest een aantal keren opnieuw worden gestart.
Vanacht de computer aan gelaten en vanmorgen was alles compleet. Net geïnstalleerd en alles lijkt goed te werken. Veranderingen rond Almere A1 en A6 zijn nu ook verwerkt. Dus een stuk actueler.

$l@k!

Hier in BE nog steeds op 2015.06... Zucht

Jeroen2016

Poging gedaan om te downloaden. Maar helaas, telkens halverwege een error. Morgen maar weer voordat ik de laptop door het raam gooi..... :neen:

Robmegane4

Iedere keer als het downloaden stopt door time out, kun je het best steeds opnieuw de toolbox herstarten.
Dan gaat de download gewoon door waar deze gebleven is.
Het is zeer druk op hun server, mogelijk kun je beter vroeg in de ochtend 2 uur proberen of twee weken wachten.
Het is mij vandaag gelukt door steeds de toolbox te herstarten 40x ik zat toch achter de computer.

Abdelitto

Het is me gelukt maar niet zonder kleerscheuren. Elke keer onderbrak de download en deed ik weer downloaden en gelukkig maakte het af waar ie gebleven was. Ik moest ongeveer 7x doen. In de auto ging het binnen een half uur.

Jeroen2016

Eindelijk gelukt .Nu nog installatie in de auto.

Jandeman

Na ook heel veel keren opnieuw starten van de download is het gelukt.
In de auto verliep het updaten heel soepel.

Heb Renault gemaild dat het misschien een idee is om de problemen met downloaden op de rlink site te vermelden. Scheelt veel irritatie en frustratie en misschien ook wel laptops  8)7

Op naar 2017-6 dan zijn we bijna up to date  :)

Jeroen2016

nav mijn vraag over de navigatie update problematiek dit antwoord ontvangen:

"Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op ...17 ontvingen, waarin u aangeeft dat het downloaden van de nieuwe navigatiekaart steeds mislukt.

Het probleem is bekend bij Renault. Het spijt ons u te moeten mededelen dat we op dit moment  we geen oplossing kunnen bieden. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. We raden u aan het na het weekend nog eens te proberen. Hiervoor kunt u bijgevoegd stappenplan gebruiken. Onze excuses voor het ongemak. Nogmaals dank voor uw geduld.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault"

Goed bezig Renault. Ze blijven lekker consequent met hun antwoorden of het nu gaat om het stotteren of wat dan ook dit is het standaard antwoord wat je ontvangt.


lando1971

ik heb de kaart ook kunnen downloaden via de portal. 
Nu steek ik de stick in de auto en begint niet met laden maar zegt ' geen mediabestanden aanwezig' .
Iemand een idee ?

bedankt
Lando

de7geitjes

Citaat van: lando1971 op  6 december 2017, 08:17:33
ik heb de kaart ook kunnen downloaden via de portal. 
Nu steek ik de stick in de auto en begint niet met laden maar zegt ' geen mediabestanden aanwezig' .
Iemand een idee ?

bedankt
Lando

Heb precies hetzelfde, vandaag eens uitzoeken waar het in zit.

Earthbug

Fantastisch die update.
Downloaden en installeren gelukt.

Afgelopen weekend in Maastricht geweest, staat de gewijzigde situatie rond de nieuwe tunnel van de A2 er niet op  l-.

:neen:

lando1971

#11
het rare nu is... omdat de stick niet werkte alles opnieuw geformatteerd.
2 minuten in de auto en toen in de computer.

Hij herkent de stick maar nu staan er geen kaarten klaar.....

rara.  iemand een idee ?


lando1971

Update: Mijn abonnement bleek te zijn verlopen terwijl ik dacht 3 jaar update te krijgen bij aankoop van de auto.
Netjes door Renault geholpen en dat had ik dus niet.  is pas vanaf levering nieuwe auto 1-1-17 en de mijne is van 8-2016.

Nu 1 jaar updates gratis gekregen en kon vanmiddag meteen de kaart van 12-2016 downloaden.
Prima service van Renault.

Jeroen2016

Vanaf 1-1-17  krijg je 3 jaar gratis updates. Maar jouw auto van augustus 2016 heeft toch nog recht op gratis updates ?

Hans 1982

ik wil natuurlijk niet aanbieden om langs zwolle te rijden en dan 30 minuten mijn stickje in je auto te zetten want dat mag vast niet volgens het forum.  :police: 8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev