Advertenties


versnellingsbak oververhitting

Gestart door rfm, 1 oktober 2017, 15:35:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rfm

Gisteren amper 30km gereden op de snelweg en wilde een auto inhalen en ineens houdt de auto flink in en weigert op te schakelen en de melding versn.bak oververhit op het dashboard.

De terugroepactie update heeft het dus niet verholpen, of die was misschien alleen voor het vastlopen en is het oververhittingsprobleem zelf nog steeds niet opgelost.

Iemand anders er nog last van ?

rfm

Eens op youtube gezocht of er iets meer over te vinden was en kom ik dit filmpje tegen, waarbij in de comments door iemand beweerd wordt dat het een mechanisch probleem is en ipv alle bakken te vervangen is er gekozen om er vermogen uit te halen om het probleem te voorkomen.
Geen idee in hoeverre dit waar is, maar het is niet onwaarschijnlijk, fabrikanten kiezen toch altijd voor de goedkoopste oplossing.

mark29

Even naar de dealer dus, en dat ze het maar oplossen.

mark29

Vandaag zat ik op cursus, kwamen diverse klachten langs, oa deze.
Hier is een actis oplossing voor, die kan jouw dealer naar boven halen, heeft met de rekeneenheid te maken deze klacht.
Die kunnen ze dus gewoon verhelpen.

rfm

Dus als ik het heb over een actis oplossing bij de dealer dan moeten ze weten waarover ik het heb ?

mark29

Als je iemand treft met een iq hoger dan een geit wel ja.

Edwin

Zie ook het topic "megane Gt versnellingsbak". Zelfde onderwerp. Voor de oververhitting is er een update beschikbaar.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev