Advertenties


Katalysator

Gestart door ThE-BaKeR, 30 september 2004, 22:47:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ThE-BaKeR

Ik heb een Megane Coupe 1.6e uit 1996...  :D

Laatst is mijn katalysator vervangen. Op de doos van de katalysator stond iets van 1.4. Sinds ik deze katalysator er onder heb zitten, heb ik het idee dat de trekkracht sterk is afgenomen. Kan dit, of verbeeld ik het me maar?

Ferdi

Het zou kunnen omdat je kat nieuw is... maar waar die 1.4 voor staat weet ik ook niet... ik zou ook zeggen dat ie voor een 1.4 motor is, maar ik neem aan dat ze die fouten niet maken bij een Renault dealer... iig succes  :D

ThE-BaKeR

Komt niet weg bij een Renault dealer, maar een dealer voor alle auto onderdelen... Denk ook dat 1.4 staat voor de motor. Maar zit er verschil tussen een katalysator voor de 1.4 en 1.6? Als ze beide bestaan tenminste...

Ferdi

Nee, dat zei ik ook al, dat lijkt me vrij onlogisch.... ;D

Robert yellowDevil

past ook niet.

maar het is wel zo dat je wat vermogen onderin je toeren gebied verliest, heb ik ook nl, maar die krijg je dubbel terug als hij op toeren komt en heerlijk fel doortrekt.

Kan je compenseren met een sportief nokkenasje.

Gewoon ff navragen waar je hem vandaan hebt, wat het betekend die 1.4, en dan kunnen ze je uitleg geven.

succes

Mck

Mag ik je vragen waar je die katalysator gekocht heb, en hoe duur die was?
Moet er namelijk zelf ook een hebben. :-\

Ferdi

ik denk dat ze rond de 400 euro liggen...  ;)

ThE-BaKeR

Die van mij was ?217,- incl BTW.

Ferdi

zat ik er ver naast  :D  :)

Ferdi

dus ik had het natuurlijk over de originele  ::)  ;)

tijn1979

Idd Ik had mijn kat ook laten vervangen omdat deze stuk was was 450 euro kwijt bij de dealer  hoorde later dat het voor de helft kon
Heb dan wel een immitatie  maar ja ..... ;D  kan niet alles hebben toch!!!!    de auto moet rijden!!!

Robert yellowDevil

Citaat van: Marcel (Mck) op  3 oktober 2004, 11:34:05
Mag ik je vragen waar je die katalysator gekocht heb, en hoe duur die was?
Moet er namelijk zelf ook een hebben. :-\

Ik heb hem bij EPS in hoogezand gekocht ( gewoon ff bellen of mailen), is van volledig RVS, maar is gewoon een pijp zonder demper, komt veel geluid door daarna, ;D hahaha.

koste mij ?125,- (excl. ?20, - verzendkosten.)

succes, en hoor het wel.

Ferdi

hebben we het nu in ene over een katvervanger? we hadden het volgens mij toch echt over een katalysator  ;)  :D

Robert yellowDevil

dan heb ik zitten slapen en niet goed gelezen  :)

sorry, succes verder  :-\

ThE-BaKeR

Maar goed, ik had een echte katalysator voor ?217,- incl BTW.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev