Advertenties


Kenteken verlichting.

Gestart door alex1968, 26 oktober 2017, 23:21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex1968

Mijn Renault Megane IV heeft de standaard kenteken verlichting.
Nu schijnt ook een LED kenteken verlichting voor de Megane te bestaan.
Zie instructie boekje.
Mijn dealer kan ze niet vinden.
Kan iemand mij helpen aan het Renault onderdeel nummer.
Ik weet dat er after market types zijn maar heb liever de originele.
Alvast bedankt, Alex.

mark

Even bij een andere dealer langs gaan. ;) anders van een talisman? Maar neem aan dat ze bij de dealer zelf wel slim genoeg zijn om dat te verzinnen.

Tedo


Abdelitto

Citaat van: alex1968 op 26 oktober 2017, 23:21:12
Mijn Renault Megane IV heeft de standaard kenteken verlichting.
Nu schijnt ook een LED kenteken verlichting voor de Megane te bestaan.
Zie instructie boekje.
Mijn dealer kan ze niet vinden.
Kan iemand mij helpen aan het Renault onderdeel nummer.
Ik weet dat er after market types zijn maar heb liever de originele.
Alvast bedankt, Alex.

Ik heb nu precies een jaar lang gewoon 2 T5 ledjes in zitten, werken nog steeds perfect. Ziet er ook origineel uit.

knight-rider

Ik vind het ook spijtig dat ze niet alle lampjes gewoon met led's hebben uitgerust.

Ook zo in het interieur, de gewone interieurverlichting is in led, maar de lampjes aan de spiegeltjes in de zonnekleppen zijn dan weer geen led-lampjes  :?

adinsx

Ik vraag mijn dealer komende week als mijn IV GT binnen is even te kijken naar led kentekenverlichting.
Talisman, scenic en Kadjar hebben wel led kentekenverlichting. Dus kan zo mee in de aanpassingen voor aflevering.

Ik dacht dat alles in interieur led was, maar niet dus?
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Abdelitto

#6
Nee niet alles. Handschoenen kast, zoneweringkap met spiegel, kofferbak - deze nog in Halogeen.

knight-rider

Ik begrijp ook niet dat ze niet gewoon al die verlichting in led hebben uitgevoerd.

adinsx

Nog een klein zijspoor: weet iemand hoe de knipperlichtlampjes aan de voorzijde te wisselen?

Heb van t weekend mijn III weer voorzien van de originele oranje bolletjes, de silvervisions gaan mee naar de IV zodat je zowel voor als achter niet die oranje gloed in de unit hebt. Maar... is dat voor wel even simpel te wisselen? Iemand alvast een idee? ;)
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev