Advertenties


halogeen licht + DRL

Gestart door hanz007, 29 september 2015, 22:43:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanz007

Ik vind dat mijn megane maar matig dimlicht heeft met de standaard halogeen lampen. Xenon vind ik net wat te duur dus zou ik graag betere halogeen pitten willen monteren met name voor dimlicht. Iemand een suggestie qua merk en type?
2de vraag. Kun je de dagrijlampen (DRL) zo vervangen door led-exemplaren of moet er dan meer gebeuren.

Stefan

#1
Dagrijdlampen kan je zo vervangen door led -lampen idd Y
Voor je dimlicht zou ik de betere versies van Philips of Osram pakken.

Of deze;
https://www.xenonlamp.nl/xenon/xenonlook/gp-thunder

Die heb ik een tijdje terug in de swift van mijn vrieding gemonteerd en doen het ook wel aardig.
Maar allemaal niet te vergelijken met xenon natuurlijk :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

A110

#2
Goedenavond,

Als DRL heb ik deze gemonteerd,

http://www.ledperf.co.uk/bulb-p215w-magnifier-21-led-high-power-sg-lens-white-socket-bay15d-p-5262.html

Hieronder een foto het er nu uitziet




Oude lamp eruit en nieuwe led lampje erin. Ziet er erg mooi uit en ze zijn fel genoeg.

Als dimlicht heb ik deze set gemonteerd, ik vind het prima licht geven. En dat zeg wel wat voor mijn want ik ben een zeikerd in het donker qua verlichting.

http://www.ledperf.co.uk/pack-of-2-philips-h7-bulbs-whitevision-2-w5w-whitevision-new-p-6345.html

Hopelijk heb je er wat aan.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Teuntjess

Eh Jeroen,

Ik heb zojuist dezelfde lampjes gekocht als jij.

De H7 dimlichten icm die w5w led lampjes.

Alleen voor de drl lampjes stond in mijn boekje dat er P21W lampjes in moeten en jij hebt er P21-5W lampjes in zitten?

Het verschil zit hem in de aansluiting. Enkele en dubbele contact punt?

Ik heb eveneens een Megane Bose uit 2011.

Hoe was het installeren van die lampen? Kan je de koplamp unit er makkelijk uit halen en zo??

Groeten Teun

A110

@Teun

Ik heb dan waarschijnlijk in de haast een verkeerde link gepakt.
Er zitten bij mijn ook gewoon de P21W in anders gaat het inderdaad niet passen.

Nee koplamp is er zo uit, ik zie dat je in een ander topic al genoeg uitleg over hebt gekregen.
Succes ermee ik vind het een hele verbetering.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Teuntjess

Eh Jeroen,

Dan heb ik gelukkig gewoon de goede lampjes besteld.

Heb idd vernomen dat het vrij makkelijk moet gaan en dat die koplamp unit er als een slede uit komt. Ga het zsm proberen als de verlichting binnen is.

Heb dezelfde combinatie als jij besteld in ieder geval.

Ben zelf ook erg voor xenon maar mijn vrouw vind dat een te dure oplossing dus vandaar deze keus!

Groeten Teun

hanz007

Heb inmiddels d DRL en halogeen lampen vervangen door led's en philips. Ziet er mooier uit en de lichtopbrengst is beter. Lampen vervangen is hier een makkie vergeleken bij andere auto's. Was zo gebeurd.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev