Advertenties


slot achterklep grandtour

Gestart door zapp, 4 mei 2015, 21:06:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zapp

Ik heb een Meg2 GrandTour uit 2006. Als ik met mijn keycard in mijn zak de achterklep wil openmaken, springt hij normaal gewoon open. Maar de laatste tijd werkt dat ineens niet meer, dan moet ik de auto eerst van het slot afhalen bij de deurkruk.

Mogelijk heeft het te maken met de manier waarop ik hem op slot  heb gedaan, met de keycard (bovenste knopje) of door het knopje op de deurkruk in te duwen??? Of heb ik misschien (per ongeluk) iets veranderd een instelling of zo??

Herkent iemand dit, of praat ik poep?  l-

Tedo

Ik heb het met mijn sedan ook wel eens dat een van de deuren niet van slot wil, en af en toe de achterklep. De keer erop dan opeens weer wel. Soms helpt een nieuw batterijtje in de kaart, maar meestal lijkt het erop dat 'ie er even geen zin in heeft.  ;)

mark29

Soms moet de kaart ook weer eens `herkend` worden door hem eens in de paar maanden in de kaartlezer te stoppen.

zapp

Is "opgelost"
Als ik mijn key-card ca. 10 cm van het achterklep-slot houd, dan werkt het wel!!
Misschien zit de achterste card-sensor in de achterklep vlakbij het slot, en is die ineens minder gevoelig geworden???
Toch raar.. :?

wickydude

Kan ook zijn dat er iets anders stoort. Heb je misschien een nieuwe gsm? Stop je de kaart in dezelfde zak als je gsm? 4G sinds kort? Kan van alles zijn met draadloze storingen.
4G signalen kunnen bijvoorbeeld ook tv signalen verstoren als je te goedkope coax kabels gebruikt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev