Advertenties

Spoiler?

Gestart door Arno, 26 juni 2005, 23:20:16

Vorige topic - Volgende topic

Arno

Hoi

Binnenkort wil ik graag een spoiler monteren.

Een van een phase2 of een Evo... even het verschil bekijken hoe het staat.

Nu is mijn vraag, hoe monteer je zoiets in hemelsnaam op een phase1 waar geen gaten of niks in de kofferklep zitten.

Graag een how to hoe dit zou moeten. (liefst ook foto's)

En als er geboord moet worden, met wat voor boor etc etc...

Thx!!

Arno

sebastiaan

Paultje

snappie

Arno

Thx :)

Maar die gaatjes boren, als je die boort zou er dan ook eventueel een evo spoiler op kunnen of moet ik dan weer nieuwe boren op een andere plek?

Gr arno

Reinier Goorden

Nee, zijn dezelfde gaatjes. Begrijp ik hieruit dat je toch op zoek gaat naar een evo? ???

Arno

Nee, ik wil hoogstwaarschijnlijk eerst een normaal subtiel spoilertje (std) maar eerst even wat meer info vinden.
En keer mooie foto's van evo spoiler op een megane om goed te vergelijken. En kijken wat het qua prijs enzo scheelt...

Als het teveel scheelt eerst een mooi kleintje :)

Reinier Goorden

Dan verhuis ik de mijne voorlopig maar weer naar de zolder ;)

ThE-BaKeR

Hoe kun je dan het beste de EVO-spoiler monteren? Met 2 bouten aan iedere kant?

rombartus

Citaat van: ThE-BaKeR op 28 juni 2005, 14:12:57
Hoe kun je dan het beste de EVO-spoiler monteren? Met 2 bouten aan iedere kant?

Idd met 2 parkertjes.
Ik zou er ook nog  kit tussen doen(ruiten/montagekit).
Groetjes Bart

ThE-BaKeR

Ja inderdaad, bouten ?n supersterke kit.  :D

Ik las in de FAQ dat je t?ssen de twee voorgeponste rondjes moet boren? Is ??n bout aan elke kant voldoende of kun je beter wel door de voorgeponste rondjes boren en twee bouten aan iedere kant? Hoe hebben jullie dat gedaan?

peterachterop

2 aan elke kant.
Ruitenkit ertussen en deze later ook bijspuiten of met een penseel afwerken.

Let er ook even op als de spoiler gemonteerd is of deze de achterruit niet raakt.

http://www.meganecoupe.nl/tundes2/faq/afstellen/index.html

ThE-BaKeR

Dat laatste is wel heel belangrijk iig. Moet er niet aan denken dat de spoiler de ruit beschadigd of dat de lak van de spoiler af ligt. Hij is net zo mooi strak.  :D

R.Wiemer

Is het niet een idee om er bevestigingspunten aan te maken net als bij een standaard spoiler? Ik heb de punten van een standaard spoiler ook zo gerepareerd. (zie http://members.home.nl/r.wiemer  ga naar kofferbakspoiler)

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev