Advertenties


Afwerking Lexus achterlichten...

Gestart door ThE-BaKeR, 8 juni 2005, 23:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThE-BaKeR

Hebben jullie de Lexus achterlichten van de binnenkant "afgewerkt" ofzo!? Bij mij zie je gewoon alle draadjes los er achter hangen. De kapjes die binnenin op de originele achterlichten zaten, passen niet op de Lexus achterlichten...

peterachterop

? Raar ik had bij de lekuslampen kapjes erbij.
Anders plak je ze toch dicht met het originele kapje?

ThE-BaKeR

Ik niet, maar heb ze ook tweedehands gekocht.  :o Dus normaal gesproken zitten er kapjes bij die er weer achter kunnen in de kofferbakruimte?

ThE-BaKeR

De originele kapjes die passen helaas niet bij mij. Is er een andere mogelijkheid om dit netjes op te lossen? Vind het niet echt mooi staan, al die losse draadjes aan de achterkant...

peterachterop

#4
Plaats aanders eens een foto van hoe je ze nu hebt?
Of mail hem mij ff.

ThE-BaKeR

Ik maak vanmiddag ff een foto.  ;D

ThE-BaKeR


peterachterop

achso, ik dacht dat je van buitenaf allemaal snoeren zag.
Kun je de originele kap niet iets bijwerken?
Anders hier wat stof voorlangs spannen. ???

ThE-BaKeR

Haha, nee niet van buitenaf gelukkig!  :D

Hoe heb jij dat dan Peter?

peterachterop


peterachterop

Heb even gekeken maar bij mij lopen de subwoofers er voorlangs.
Als ik dus een lampje moet verwisselen ben ik wel ff bezig. :P

Dennis Postma

@ the Baker, dat jij ze 2e hands hebt is niet de reden dat je er geen kapjes bij hebt, ik heb mijne nieuw gekocht, heb dan wel de zwarte variant maar dat maakt vast niets uit het model blijft het zelfde, maar bij mij zaten er ook geen kapjes bij voor de binnen kant  ::) weet nog niet wat ik er mee ga doen, daar moet mijn boven kamer nog eens hevig over na denken  ;D

ThE-BaKeR

Daar moet ik ook nog even over nadenken. Ik vind het niet echt mooi staan als je de kofferbak open hebt en je ziet alle losse draadjes... Niemand die daar een leuke oplossing voor heet bedacht in z'n eigen Coup??  ;)

peterachterop

Ik weet het alweer ik heb de originele kappen gebruikt.
Dat is wel ff kloten met het schroefdraar maar dat hoeft meer net uit te steken en de vleugelmoeren passen er weer op.

Volgens mij heb ik het zo gedaan iets van de kap afsnijden zodat het schroefdraad er net genoeg uitsteekt.

Benjamin Renon

Ik heb de orginele kappen gebruikt.

Was een geklooi om de kap erop te krijgen.
Ik heb de bedrading goed (gepast geweld) tegen de lampen aangeduwd en daarna de kap erop gedaan.
Tot de dag van vandaag geen enkel probleem gehad.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev