Advertenties


Uitnodiging 12½ Jarig bestaan RMC + Toertocht 't Gooi met BBQ

Gestart door Roy (Coup a One), 6 september 2013, 18:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Meeting is gratis inclusief de bbq.

Brandstof niet, maar misschien kun je met iemand mee rijden.

Rick Santbergen


matthew


josje


Roy (Coup a One)

Hé Josje, je staat al in de beginpost (v.h. lijstje, optie 3) vermeld.
Echter had ik al wel meer aanmeldingen verwacht maar helaas zijn het er nu nog maar 2 (officieel), kom op Club Leden, ERE Leden en Sympathisanten meld je aan via meetings@meganeclub.nl en laat zowel Lennart als het Bestuur zien dat ze het niet voor niets doen, want weet het is een ware opgave om dit te organiseren ;)

Ard Klok

Zoals al eerder vermeld wordt dit zeer gewaardeerd. Helaas ziet het er naar uit dat het voor mij niet gaat lukken. Toertocht is voor mij sowieso niet mogelijk, voor de BBQ ben ik bezig om wat te regelen, maar geef het weinig kans.

Losballos (Ron)

Ik ben ook bezig om wat te regelen, morgen weet ik het ;)
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Edwin Postma

Truckertje

matthew


Dennis Postma

Wij zijn sowieso niet aanwezig tijdens de toertocht. Maar de BBQ zijn we bij. Zal de inschrijving deze week in orde maken.  !-!

Roy (Coup a One)

Even aan iedereen,

Het is niet de bedoeling dat jullie zelf een opgavenlijst gaan hanteren, juist dat schept verwarring in de opgaven, daarom ook iedereen mailen naar meetings@meganeclub.nl zodat ik vanuit daar de aanmeldingen kan toevoegen in de openingspost (ook al begrijp ik dat het zeer officieel is maar we willen het als bestuur wel graag in eigen hand houden).

juul

Helaas wordt het hem niet. Zit dan met me schoonouders op Texel. Beetje onverwachts maar wel leuk, maar daardoor helaas hier niet bij aanwezig.

Roy (Coup a One)

Met nog iets meer dan een week v.d. boeg vinden wij de opkomst zekers nog aan de lage kant, en zouden wij het jammer vinden als straks al het werk voor niets is verzet.
De toertocht zoals Lennart hem heeft uitgezet, de BBQ daar waar wij ons als Bestuur een warm hart naar de Leden, ERE Leden en Sympathisanten uitdragen + hun partners, dat speciale iets wat Leden, ERE Leden en Sympathisanten nog van ons gaan krijgen en daar behoef je maar slechts 1 mail voor te verzenden om te laten weten of je komt (of juist niet).

De opkomst zoals het nu betreft;

Optie 1: Alleen de tourtocht,
- Kees en Rita Koning
-
-

Optie 2: alleen de BBQ,
-
-
-

Optie 3: Tourtocht en BBQ,
- Jos Wiggers en Herma
- Matthew en Floor
- Vincent en Jessica + dochter Romy
- Roy en Angelique
-

Verder zijn er nog geen officiële aanmeldingen binnen gekomen :neen:

pierre

Hallo Roy

Is er misschien meer info over de BBQ .
Is het binnen of buiten.
In verband met kleding (regenpak winterjas).
Er zijn er misschien meer die zich dit afvragen en afwachten met het aanmelden.
Heb zelf zitten kijken zoeken waar jullie de BBQ houden maar vind er geen info over.
Daarom deze vragen.
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

megcab2000 (Verkocht)


Wij hebben ons ook zojuist per mail aangemeld, helaas slechts voor optie I (vanwege een verjaardag daarna).
We hebben er zin in en gefeliciteerd met het jubileum   !-!

mvg,
Willem & Elisabeta
Megane is verkocht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev