Advertenties


Uitnodiging 12½ Jarig bestaan RMC + Toertocht 't Gooi met BBQ

Gestart door Roy (Coup a One), 6 september 2013, 18:55:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rohald

Het is niet de meeste stemmen gelden. De dag is een toertocht met als afsluiting een BBQ.
Het is alleen aan jullie zelf of je de gehele dag erbij bent of alleen tijdens de toertocht of alleen tijdens de BBQ.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roy (Coup a One)

Beste Leden, ERE Leden en Sympathisanten,

Ieder die de mail ontvangen heeft voor deze meeting graag verwerpen (weggooien), dan komt er begin deze week een nieuwe mailing en zal de beginpost ook aangepast kunnen worden.
Tevens wordt jullie daarmee meer duidelijkheid vrij gegeven over de opgave en de daarbij horende kosten, en zal er meer duidelijkheid vrij gegeven worden over het aantal extra personen die je dan mee wild nemen.
Verder hebben forumleden de mogelijkheid om nieuw in te stappen als nieuw clublid, maar let wel er komt net als bij de opgave een maximale datum (ook dan behoord het lidmaatschapsgeld voor nieuwe leden binnen te zijn, willen zij deelnemen aan de toertocht c.q. de barbecue) van opgave.

keesk

Geen idee of dit voldoende is maar wij willen ook met de toertocht. Lijkt ons voor de eerste keer erg leuk!
Moet ik nog iets doen of is dit voldoende.....

gr kees koning
Het leven is een pijp kaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel!

Dennis Postma

Zoals Roy al aangeeft komt er op korte termijn een nieuwe mail en word het openingsbericht aangepast. Hierin zal ook duidelijk aangegeven worden hoe en bij wie je in kan schrijven voor deze meeting. Houd deze in dus in de gaten.  ;)

Sem_cc

Gillende gympies en rokende sloffen

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Ard Klok

Allereerst wil ik graag zeggen dat ik het idee van een toertocht (Lennart bedankt !-!) top vind. Tot mijn spijt kan ik hier niet bij zijn. Ga nog wel proberen om bij de BBQ aanwezig te zijn, maar ben bang dat ook dit niet gaat lukken. Mocht dit nog wel in orde komen zal ik mij officieel aanmelden.

Stony (Robert)

@ Dante, ik ben ook gewoon forumlid, heb wel gewoon mail gehad hoor.. ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Dennis Postma


Paul

Citaat van: Stony (Robert) op 10 september 2013, 18:45:02
@ Dante, ik ben ook gewoon forumlid, heb wel gewoon mail gehad hoor.. ;)

Jullie willen mij er gewoon niet bij hebben  :q :D
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Roy (Coup a One)

Nogmaals aan alle Leden, Ere Leden en Sympathisanten,

Als het goed is heeft nu ieder Lid, ERE Leden en Sympathisanten een vervangende mail v.d. Uitnodiging 12½ Jarig bestaan RMC + Toertocht 't Gooi met BBQ ontvangen. Mocht dat nu niet het geval zijn stuur dan even een persoonlijke mail naar meetings@meganeclub.nl zodat je de uitnodiging alsnog spoedig kunt ontvangen (en wij je mailadres kunnen bijvoegen).

Let wel dit geld alleen voor Leden, ERE Leden en Sympathisanten, dus niet voor forumleden (die nu nog geen lid zijn maar dit wel kunnen worden).

Tevens is de beginpost aangepast en zal ieder zich opnieuw moeten aanmelden.

Met vriendelijke groeten,
Het RMC Bestuur

Edwin Postma

Truckertje

Renegade (Mark)

Ik kan er helaas niet bij zijn omdat ik het financieel niet ga redden met alles dat extra betaald moet worden na het moeten stoppen met school l-

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev