Advertenties


23 Juni 2013 - Toertocht Zeeland

Gestart door Roy (Coup a One), 5 juni 2013, 19:43:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Beste Leden,

De Toertocht van Zeeland staat op de RMC kalender en wel op 23 juni 2013.



Christian en Erwin willen ons bij deze dan ook uitnodigen om zondag 23 juni naar zeeland te komen voor een toertocht door de "zak van zuid beveland" te gaan rijden. Ze ontvangen ons allen om 12:00 bij de Mac Donalds in Goes, daar waar we rond 12:30 van start gaan met de Toertocht om jullie allen te laten zien hoe mooi Zeeland is en dat Zeeland ook uitermate geschikt is voor een mooie Toertocht.

We rijden binnendoor naar de zeedijk, om vervolgens langs de zeedijk naar Hoedekenskerke te rijden daar aangekomen houden we allen onze 1e stop voor een mooie groepsfoto.




Na de stop gaan we door Hoedekenskerke en nemen we diverse binnen weggetjes van de "zak van zuid beveland" ongeveer een uur na het vertrek vanuit Goes komen we aan bij de 2e stop, daar waar men de mogelijkheid heeft om eventueel een sanitaire voorziening te ondernemen, deze locatie ligt echter achter de dijk waar we stoppen.



Na de sanitaire stop vervolgen wij de Toertocht om de zeedijk achter ons te laten, en verder de binnen wegen te verkennen, dit neemt ons mee door en over smalle weggetjes.

Afhankelijk van de tijd komen we sowieso aan bij Nieuw en st. Joosland, om dan eventueel door te rijden naar Arnemuiden voor een extra stukje binnendoor naar Middelburg.



In Middelburg waar tevens de eind bestemming is wacht onze "nieuwe club sponsor" ons op om tijd te maken voor een "hapje en een drankje" en om kennismaking met de club te maken, (wie dit is blijft nog een verrassing) het is namelijk de bedoeling om hier rond 16:00 aan te komen.
Daarna is er een mogelijkheid om gezamenlijk naar de Mac Donalds te rijden op ongeveer 5 min rijden.

Al met al hopen wij Christian en Erwin dat jullie je massaal hiervoor opgeven en dat we er samen een mooie RMC Toertocht Meeting van kunnen maken, net zoals voorgaande jaren!

Locatie:
Nobelweg 4-A,
4462 GK,
Goes

Inschrijven:
Om een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn, willen we graag een opkomstlijstje hanteren, geef daarbij ook aan met hoeveel personen je komt.

Verzoek:
Indien jullie vragen, op- of aanmerkingen hebben met betrekking tot de toertocht, dan kunnen jullie deze richten aan christiandevriend@meganeclub.nl
Christian zal daar dan zo spoedig mogelijk op reageren.

Organisator:
Christian de Vriend & Erwin de Rijke

Met vriendelijke groeten,
Het RMC bestuur.


Opkomstlijst tot nu toe:
- Karin
- Matthew
- Lennart
- Erwin
- Christian
- Roy (Coup-a-One)
- Ard
- Mark V. (onder voorbehoud...maar lijkt me wel heel leuk
- Pierre, Ina, Jonathan.
- Mervin, Xandra
- Dominique en Miranda
- Vincent

Karin

Gelukkig is mijn vakantie 1 dag verzet dus hier ben ik zeker bij.

Roy (Coup a One)


matthew

Lijstje dan maar

- Karin
- Matthew

Rogier

Ik ga hier niet heen, onze winkel wordt dat weekend her opent, ik draai donderdag t/m zaterdag even 38 a 40 uur. En zondag de 23ste gaan we met de familie bbqen, eerst wil ik nog even lekker ontspannen aan de forellen vijfer.

Lennart

Lijstje dan maar

- Karin
- Matthew
- Lennart
assumption is the mother of all f*ck ups

ShiftGear ( Erwin de Rijke )


Lijstje dan maar

- Karin
- Matthew
- Lennart
- Erwin
-
-
-
-
-

Lijstje mag Voller Dames & Heren! 
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Christian de Vriend

#7
Ik kan natuurlijk niet aan de lijst ontbreken :)


Aanwezig op de tourtocht.

- Karin
- Matthew
- Lennart
- Erwin
- Christian
-
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Had je "Erwin in de achterzak gestopt" Christian :grin: Gezien je hem was vergeten :)

Christian de Vriend

Die snap ik ff niet.

Ging je ook komen Roy?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

-- Christian Je had je naam in het lijstje toegevoegd maar Erwin had zich ook al aangemeld, vandaar in je achterzak omdat je zijn naam achterwege liet ;) Maar heb het even voor je aangepast :)

Gezien het feit we voor een hapje en een drankje naar onze nieuwe sponsor gaan (wat we nog geheim houden, bij de leden) kan ik slechts als bestuurslid achterwege blijven ;) En daarnaast jij bent toch ook in Twente geweest, dus kom ik naar Zeeland.

Aanwezig bij de tourtocht.

- Karin
- Matthew
- Lennart
- Erwin
- Christian
- Roy (Coup-a-One)
-
-
-

megcab2000 (Verkocht)

#11
Klinkt zeer aanlokkelijk  8)
maar wacht nog even de plaats en starttijd af, want het is voor ons 150-230 km verderop.

Update 10 juni: ziet er zeer goed verzorgd en leuk uit, maar helaas m'n vrouw werkt dat weekend en kan niet ruilen  :-(
Megane is verkocht

Ard Klok

Aanwezig bij de tourtocht.

- Karin
- Matthew
- Lennart
- Erwin
- Christian
- Roy (Coup-a-One)
- Ard
-
-

Dennis Postma

Ik ben die dag vrij. Maar ook ik wacht gezien de afstand de precieze details nog even af

Umpire (Robin)

Ik wil zeker komen, waar het niet dat ik de datum zag, me bedacht dat ik iets had die dag en me toen bedacht dat ik m'n verjaardag dan vier 8)7
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev