Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 46

Gestart door Stefan, 25 maart 2013, 19:41:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

die bruggen van stroeve komen van wiechers  ;) (kwam ik net achter)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew


Heatzone (Mark)

De velgen doen hem erg goed Rogier!! Ik had de foto's nog niet eerder gespot. Het viel me overigens op dat er zeer weinig foto's van Megane's genomen zijn door bijvoorbeeld leden van de andere clubs.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin


Remy P


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Dank jullie wel voor de leuke complimenten !-!.

Frank krijg je ook extra pk's door de dubbele luchtfilter :D, en waar heb je de nokkenas vandaan gehaald ? of weet je het merk ervan ?

Christian de Vriend

@Rogier Je velgen staat echt mooi onder de megaan,nu alleen goed uitkijken met stoepranden. ;)

@Frank 5mm??? op je nokkanas? meestal druk je zoiets uit in grades.heb je een dyno uitdraai?is je ecu aangepast
voor een andere/aangepaste ontsteking?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Dank je wel Christian, ja de stoepranden zijn me grootste vijand geworden. Ik heb de auto vanaf zondag alleen gister nog gebruikt de rest van de tijd staat ze stil :D

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Rogier op 11 april 2013, 14:06:53
Dank jullie wel voor de leuke complimenten !-!.

Frank krijg je ook extra pk's door de dubbele luchtfilter :D, en waar heb je de nokkenas vandaan gehaald ? of weet je het merk ervan ?

Dubbele luchtfilter was sneller  *DACHT IK*  (not)

Nokas komt uit een clio diesel. (1.9)
Deze is in milimeters 5 milimeter groter, daardoor was de kleppen vering aanpassing nodig omdat deze wat dikker waren,  dus de kleppen konden niet volledig openen (veer volledig ingedrukt)

En omdat dat allemaal nodig was,  heb ik ze maar meteen ff de lucht in en uitlaat goed laten schoonmaken/reviseren en kleppen ff een ''polijst'' beurt laten geven :P  (laten schuren zodat ze weer netjes glad waren)

Mocht je meer gegevens willen hebben,  zal ik ff goed moeten zoeken omdat ik niet precies meer weet waar al die dinger liggen...

Citaat van: Christian de Vriend op 11 april 2013, 15:39:51
@Rogier Je velgen staat echt mooi onder de megaan,nu alleen goed uitkijken met stoepranden. ;)

@Frank 5mm??? op je nokkanas? meestal druk je zoiets uit in grades.heb je een dyno uitdraai?is je ecu aangepast
voor een andere/aangepaste ontsteking?

Ecu is stock, dyno uitdraai ligt ergens nog, zal ff moeten zoeken (ligt bij de rest van het papier werk)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Paul

Ik bedoelde eigenlijk een foto van de revisie zelf frank.
Dus de kleppen eruit, zuigers en drijfstangen mooi op een tafeltje  !-!
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Xanquezer (Frank)

#57
ow zo,  nee daar heb ik geen fototje van...

beter gezegt,   heb ik niet meer.  (had ze op mn oude telefoon staan, maar die heb ik niet meer)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

mooi dat er dit jaar dynodagen zijn,kan je het laten zien wat voor
waardes er uit komen.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Xanquezer (Frank)

#59
OMG...  dat kost me weer zon verschrikkelijk veel benzine....  en geld.....

Nee,  daarvoor doe ik het niet meer,  eerst ff kijken voor dat ene object in het schuurtje  (die me pa had verstopt)  daarna dyno
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev