Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 46

Gestart door Stefan, 25 maart 2013, 19:41:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Umpire (Robin)

Neehoor Frank, ben blij met je antwoord. Heb nu dezelfde motor als jij hebt dus ben een beetje inspiratie aan het opdoen om em Zo mooi mogelijk te maken  Y
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Paul

Niet vervelend bedoeld  !-!, maar voor poedercoaten heb je een oven nodig. 

Effe van internet gehaald

Poedercoaten, ook wel poederlakken genoemd, is een elektrostatisch verfproces. Het belangrijkste verschil tussen conventionele vloeibare verf en poedercoating is dat de poedercoating geen oplosmiddel nodig heeft om het bindmiddel en de vulstof in een vloeibare suspensie te houden. Met perslucht wordt negatief geladen poeder op een positief geladen werkstuk gespoten. Door het elektrostatisch principe blijft het poeder tijdelijk aan het bespoten object plakken, waarna het in een oven wordt verhit. Zo krijgt de coating de kans om uit te vloeien, waarna het uithardt. Het poeder kan een thermoplastisch of een thermohardende polymeer zijn
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Umpire (Robin) op 26 mei 2013, 22:03:46
Neehoor Frank, ben blij met je antwoord. Heb nu dezelfde motor als jij hebt dus ben een beetje inspiratie aan het opdoen om em Zo mooi mogelijk te maken  Y

Ahhh zoo,    Als je me n keer ziet,  praten we wel bij :) 


Makkelijk gezegt wat powder coat is.

Omdat het poeder is is het niet te verfen.

motorblok schoonstralen (met zand en water) > ruwe ijzer > zinc erop > onderlaag (grondverf)  poeder erop en bakke maar.  en het zit goed (athans als je het goed doet)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Umpire (Robin)

Stomste vraag ooit waarschijnlijk: heb je je cilinderkop eraf gehaald?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

J to the H (Jeroen)

Ik denk dat hij zijn hele megane de oven in gereden heeft  Y.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev