Advertenties


RMC openingsmeeting 10 Maart. LET OP! Activiteit en locatie gewijzigd!!!!!!!

Gestart door Dennis Postma, 19 februari 2013, 16:09:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Beste Clubleden,

Helaas hebben wij vanwege de te lage aanmeldingen de Solex toertocht moeten afzeggen, echter beseffen wij ons goed hoe vervelend dit is voor onze leden die zich reeds hadden aangemeld. Wij bieden hiervoor onze excuses aan en zullen hen het geld terug storten.

Toch zijn wij van mening er een andere activiteit voor in de plaats te houden en wel op de locatie Palmbosweg 20 te Ermelo (in Gelderland).

Vanuit deze locatie willen we, net als vorig jaar bij de Meern, een gezellige parkeerplaats meeting houden, daar waar we elkaar kunnen treffen om gezellig een babbeltje met elkaar te kunnen maken en elkaars auto's weer kunnen bekijken. De locatie aan de A28 is goed bereikbaar en er is naast de McDonalds, ook een Restaurant Bellini's (pizza en pasta) aanwezig. Des te meer redenen om niet thuis te blijven zitten en gezellig naar Ermelo te komen en er een leuke en geslaagde meeting van te maken!

De locatie:


Palmbosweg 20,
3853 LB,
Ermelo (Gelderland),
Afslag 11 v.d. A28

- De parkeerplaats meeting begint om 13:30,
- De parkeerplaats meeting is zowel voor leden als niet leden te bezoeken,
- Er zijn geen verdere kosten aan deze parkeerplaats meeting verbonden (mits men zelf consumpties of etenswaren wil nuttigen).

Tijden:
We verzamelen ons op 10 Maart bij de Palmbosweg 20, in Ermelo, Gelderland vanaf 13:30 uur.
Eindtijd betreft totdat de laatste auto het terrein heeft verlaten.

Inschrijven:
Om een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn willen wij graag een namen opkomstlijstje hanteren.

Verzoek:
Indien jullie op of aanmerkingen hebben gezien de openingsmeeting van 10 Maart, kunnen jullie deze richten aan meetings@meganeclub.nl dan zullen wij daar zo spoedig mogelijk op reageren.

Organisatoren:
Rebecca Fontijn & Roy (Coup-a-One)

Met vriendelijke groet,
RMC bestuur.

Dennis Postma

Om geen verwarring te scheppen heb ik de reacties verwijderd. Deze hadden betrekking op het Solex rijden wat dus niet meer relevant is.

Roy (Coup a One)

Wel aanwezig;
- Roy (Coup-a-One) Mégane 1,

Edwin Postma

Wel aanwezig;
- Roy (Coup-a-One) Mégane 1,
- Edwin Postma clio b ;)
Truckertje

Dennis Postma

Wel aanwezig;
- Roy (Coup-a-One) Mégane 1,
- Edwin Postma clio b
- Dennis Postma Megane 1

Dante

Mensen die niet komen, hoeven zich niet af te melden o.i.d.
We hebben nooit bijgehouden wie er niet kwam, dus daar gaan we nu ook niet aan beginnen 8)7
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

josje

Wel aanwezig;
- Roy (Coup-a-One) Mégane 1,
- Edwin Postma clio b
- Dennis Postma Megane 1
- jos wigger megane 1

pierre

Wel aanwezig;
- Roy (Coup-a-One) Mégane 1,
- Edwin Postma clio b
- Dennis Postma Megane 1
- jos wigger megane 1
- Pierre (Ina, Jonathan o.v.b)  Mégane 1 cabrio
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Rohald

Wel aanwezig;
- Roy (Coup-a-One) Mégane 1,
- Edwin Postma clio b
- Dennis Postma Megane 1
- jos wigger megane 1
- Pierre (Ina, Jonathan o.v.b)  Mégane 1 cabrio
- Rohald Megane I PH II

Ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben en/of hoe lang ik er ben. Moet namelijk ook nog op kraamvisite (tussen 14:30 en 17:30). Dus het is een beetje passen en meten.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dennis Postma

Maakt niet uit. Leuk dat je dan toch nog even langs komt. !-!

Maar er kan nog meer bij.

Edwin Postma

Truckertje

vincent

had graag gekomen maar heb het hele weekend oproepdienst en het is net te ver om ff gauw met de vrachtauto langs te schieten volgende x beter fijne dag alvast van deze kant

Ard Klok


Rogier

Ik heb een verjaardag van het broertje van me vriendin ;) de maand Maart is voor mij altijd moeilijk, heb nu elk weekend een verjaardag. de week waarbij we na de openings meeting van Rtc gaan is de eerste vrije weekend weer.

juul

Gaat hem helaas niet lukken me vriendin moet avonddienst draaien dus helaas.. :cry:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev