Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mrtijn

hoe ken het nou dat er op de 746 leden maar 14 zijn die angel eyes willen.

Als zelfs ik het al doe, waar blijft de rest

tis toch 88 gulden waar we over praten :P :P :P

Tuned

denk dat niet iedereen het mooi vind  ;) en dat is een ieder voor zich.

ik zelf wil zo snel mogelijk van dat vieze dikke gelige glas af ;D

Jeroen

Maar het blijft nog altijd 547,80 gulden h?.

En er zijn 746 mensen die zich hier ooit hebben aangemeld, maar daarvan is maar een klein deel actief.
Maar goed, als ik mijn coup? nog had dan wist ik het wel.  :D

RaymondTroost

Jah, niemand kon me meer thuis brengen na het stappen.. En ik had ongv 4-5 biertjes op.. Tja op dat moment dat ze er stonden twijfelde ik, En toen er toch maar vandoor gegaan.. Het heet iig me rijbewijs gescheeld..

Greencabrio

Raymond ten eerste, een zeer begrijpelijke gebeurtenis...Dus geen probleem :D Ik overleg even met Robert over de prijs en zal jouw gegegevens laten verwijderen.

Groet Michael

mickeynox

Ik w8 liever op de zwarte versie. En er zijn ook veel mensen hier met een fase 2. Ik vin de prijs ook best wel hoog. 250 euro kan je leuke dingen mee doen en vooral in deze periode. Je kan niet voor een ander beslissen of tie het wel of nie wil zijn genoeg redenen om het niet te doen ?:D

mickeynox

Btw @ Raymond. Ik vin het niet zo begrijpelijk. Ik vin dat erg onverantwoord en cker als er dan nog mensen bij je instappen. En 8teraf bekenen had je goedkoper uit geweest met een taxi. Ik zou hier wel gezeik over krijgen, maar 1 ding ben ik heel stellig in: drank en verkeer gaan niet samen.........

Tuned

Citaat van: mickeynox op  9 december 2005, 10:22:52
Btw @ Raymond. Ik vin het niet zo begrijpelijk. Ik vin dat erg onverantwoord en cker als er dan nog mensen bij je instappen. En 8teraf bekenen had je goedkoper uit geweest met een taxi. Ik zou hier wel gezeik over krijgen, maar 1 ding ben ik heel stellig in: drank en verkeer gaan niet samen.........

kan je dat nie per PM melden bij raymond?
dit is wel heel erg off topic en zelfs persoonlijk..

maar goed denk dat de angel eyes wel een hele verbetering zijn
alleen let wel op met schoonmaken
volgens mij is het geen glas meer maar plastiek
en dan is een kras zo gemaakt...

mickeynox

Citaat van: Michael op  9 december 2005, 10:14:41
Raymond ten eerste, een zeer begrijpelijke gebeurtenis...Dus geen probleem :D Ik overleg even met Robert over de prijs en zal jouw gegegevens laten verwijderen.

Groet Michael

@ Dave. Ik reageerde op dit. Het leek net of het goedgekeurd werd dat tie het heeft gedaan. En daar wilde ik wel ff op reageren ja. Tis misschien wel off topic, maar wilde het wel ff kwijt.  :police:

RB Cartuning

Ik heb even contact gehad met michael en ik heb besloten om de prijs te houden op 249,- voor de overige 14 leden. Ik laat de lijst wel open zodat er eventueel toch nog een 15e of meer bij kan komen.

Tevens zal ik in het eerste weekend dat ik de angel eyes heb mensen ontvangen die de angel eyes willen komen ophalen. Dus iedereen kan kiezen of hij zaterdag of zondag langs wil komen. Let op dit is wel bij mij thuis, dus niet in een showroom. Maar ik heb nog genoeg leuke dingetjes op voorraad voor de coupe voor de liefhebbers.

Groeten,

Robert
RB Cartuning


Greencabrio

@ Mickeynox...Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk verwoord, maar ik doelde op het feit dat hij kiest voor zijn bekeuringen en het feit dat Raymond kiest om te rijden met alcohol op is dat zijn eigen verantwoordelijkheid. En ik vind het netjes van hem dat hij hier eerlijk aangeeft wat er gebeurd is en dus ook aangeeft dat hij niet de lampen kan kopen..Dus hopelijk zet dit het een en ander recht? Zodat we nu weer on topic verder kunnen gaan?

RaymondTroost

Ten 1ste Ik zat alleen, ten 2de was het al 3 uur geleden dat ik me laatste biertje ophad voordat ik ging rijden, en voelde me helder, ten 3de wees blij dat ik eerlijk ben en niet met 1 of andere ###smoes aankom..

Beetje logisch dat je schrikt als ze opeens voor je neus staan en je twijfelt.. De politie agent vertelde mij ook dat als ik had geblzen waarschijnlijk niks aan de hand was geweest ivm mijn postuur en lengte


Citaat van: mickeynox op  9 december 2005, 10:22:52
Btw @ Raymond. Ik vin het niet zo begrijpelijk. Ik vin dat erg onverantwoord en cker als er dan nog mensen bij je instappen. En 8teraf bekenen had je goedkoper uit geweest met een taxi. Ik zou hier wel gezeik over krijgen, maar 1 ding ben ik heel stellig in: drank en verkeer gaan niet samen.........

zonnetje

Toppie Robert.  8)

Hoop dat ze snel komen.


Tuned

duidelijk over mijn post heen gelezen om het via pm te doen ?::)

maar als ik dan ook even mag reageren
- ook al zit je alleen , de kans dat je een andere weggebruiker mee pakt is veel te groot...

- tja dat je je helder voelt hoeft ook niet te betekenen dat je MAG rijden ( en waarom rij je dan door)

- en dat je het eerlijk verteld tja.. had er nie bij gehoeven je wilt de lampen of niet en in jouw geval kan je ze even niet veroorloven dat kan en mag je lijkt mij ook zeggen zonder reden(lees niet verkeerd he..vind het goed dat je dan je reden geeft)

sorry voor het oftopic.... :-\

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev