Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

#180
Hey Timo,

Klopt niet helemaal wat je zegt. Bij carpartstuning zijn ze idd 279 euro. Maar de mensen die in de lijst staan zullen een korting krijgen op de prijs die bij RB Cartuning vermeld wordt(geloof 289). Dus nogmaals wil je ze hebben zet je naam dan bij de lijst en dan kunnen we meer korting krijgen. Maar onder de 279 zullen we denk ik wel komen.

Grt Michael

Angel eyes bestellijst

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Remco_B
- Davey
- Raymond!
- Meganez (Nils)
- Mark
- Richard (2seemegane)
- Wilfred (cabrio98) 

Timo Zuiderduin

maar dan klopte het dus wel wat ik zei ;) ik had het over ongeveer 279.
dan hebben de mensen in ieder geval een richtprijs voor wat ze kwijt zullen zijn voor de lampjes!

overigens heb ik vernomen dat er ook al geruchten zijn over angeleyes voor de Phase2, zodra daar meer info over bekend is zullen ze het me laten weten en dan laat ik het ook ogenblikkelijk ff horen op het forum!

Greencabrio

TIMO je hebt gelijk!! En idd fase 2 is ook in de maak. wat betreft de donkere versie die laat even op zich wachten ivm de E-keuring(blijft een probleem dat tinten hahahah)

Remco_B

#183
10 eu korting, vind ik niet echt korting te noemen. Moet toch wel rond de 10% kunnen zijn lijkt mij als je met zovelen koopt.

E-keurmerk is wel belangrijk, dus da's mooi als da er op zit.

Dennis Postma

Beter 10 eurie dan helemaal niets toch  ???

Timo Zuiderduin

Jongens, jullie begrijpen het nu verkeerd.

die prijs van 279 is de prijs bij carpartstuning.

Michael besteld ze ergens anders en heeft dus andere afspraken.
zijn korting zal dus waarschijnlijk hoger uitvallen dan dat tientje! ;)
mocht je dus op dit moment zeker weten dat je de lampen wilt hebben kan je ze beter via hem bestellen want dan is het dus goedkoper.? :D
zie zijn post om 12:39!!

sorry voor de verwarring.

Greencabrio

Geen probleem! Even voor de duidelijkheid:

Huidige prijs van de angel eyes bij RBcartuning: 289 euro

Huidige prijs bij Carpartstuning is 279 euro.

Wij komen omdat we met meerdere mensen bestellen onder die 279 euro bij RBcartuning, de werkelijke prijs is dus nog NIET bekend. Vrijdag bel ik in de ochtend op en post hier de prijs. Dus wat Timo zegt klopt ik heb andere afspraken lopen waardoor we dus meer dan een tientje korting krijgen. Nogmaals ik doe mijn best! Wel moet duidelijk zijn dat de verzendkosten uiteraard voor ieders eigen rekening is. Of je moet ze ophalen bij RB cartuning zelf.

Mochten er vragen zijn dan zie ik ze hier wel of stuur een PM

mickeynox

tis toch een club sponsor. Heb je zowieso al 10% korting op of is die al van de prijs van 289 afgehaald  ???

Greencabrio

Nee nee RBcartuning is geen clubsponsor maar was dit wel, vandaar dat hij nog welwillend is om een korting voor ons te regelen.

mickeynox

Maar wel clubsponsor van rtc. Ben ik (en meerdere hiero) lid van kan je nog meer korting scoren  :)

Greencabrio

Dat zal je dan zelf met Robert moeten bespreken. De korting waar ik het over heb is een korting die tot stand komt doordat wij met meerdere mensen tegelijk kopen(groepsinkoop). Ik denk niet dat dat nog lukt met de RTC korting, maar die optie laat ik voor de mensen zelf open om met Robert te bespreken. ik heb deze korting geregeld voor de mensen die de setjes wilde hebben. Doordat er zoveel vraag naar was heb ik het besproken met Robert en kunnen we een korting regelen. Misschien dat hij ermee akkoord gaat om een RTC-lid extra korting wil geven, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat niet helemaal reeel en eerlijk is voor de RTC-leden aangezien die hier dan massaal naartoe zullen komen om hier te bestellen ipv bij hun eigen club. En voor RBcartuning is dit alles behalve gunstig en ook niet helemaal eerlijk. Dus ik regel de korting op een juiste manier en wil de verkoop tegenover de RTC dan ook niet in de weg zitten door dit soort taferelen. En aangezien er wel vaker mensen bij RBcartuning wat kopen van de RMC wil ik graag de deur open houden als een nette club met een goede naam en niet een club met een stel hongerige kortingwolven....

mickeynox

Sorry hoor maar er stond ook een :  :) 8ter (was dus een grapje). Ik w8 wel op de donkere versie  ;)

Greencabrio

Remco met je eens! Meer kan ik er niet over zeggen dus sluit me bij jouw tekst aan. 8)

RB Cartuning

Even om alle twijfel uit de weg te ruimen. De vaste prijs is inderdaad 289,- bij mij.    MAAR...

Jullie doen een groepsaankoop (tot nu toe al 12) en dus zal de prijs zakken. Dit zal minimaal 10% zijn, of dit meer wordt is afhankelijk van hoeveel het uiteindelijk wordt. Na de actie zullen ze gewoon weer 289,- zijn.
Op dit moment zijn er nog geen aanvragen vanuit de RTC (waarschijnlijk omdat ze ook lid zijn van deze club), dus zal de prijs die je bij de Renault megane club betaalt het laagste zijn.

Zou iedereen die op de lijst staat voor een reservering mij een email willen sturen zodat ik vast hun gegevens kan opslaan. Dit is het makkelijkst via het ''contact formulier'' via mijn site. Zet ook even je forum naam en manier van betalen erbij (vooruitbetalen 7,50/onder rembours 15,00 of afhalen) zodat ik straks makkelijk kan nagaan wie er allemaal hun gegevens hebben gestuurd.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

EbOoZ

CiteerHartelijk dank voor uw bericht!

De gegevens zijn succesvol verzonden.

:D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev