Advertenties

7 april 2013 Seizoensopening 2013 Renault Tuning Club

Gestart door Xanquezer (Frank), 10 januari 2013, 23:12:17

Vorige topic - Volgende topic

Christian de Vriend

Volgende week is tuninghouse nog druk bezig met mn megane,ik hoop dat mn gebakje optijd af is.

Heb vandaag in ieder geval de sportuitlaat gehoort (zonder kat en middendemper).... lekker hoor na een tijd te moeten rijden met een sportverrotdemper.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Xanquezer (Frank)

Ben erg benieuwd Christian!

Anders kom je niet? of?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

of ik kom met erwin (en zijn megane) of niet,heb verder geen vervoer.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Xanquezer (Frank)

Als je in mn route lag, had ik je graag opgehaald ;)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Christian de Vriend

Dankje voor het aanbod,ik ga het afwachten.

ik wacht liever een langere tijd dat alles gedaan word,dan dat ik met een half afgemaakte wagen op de meeting kom.

hoe ouder je word,hoe makkelijker je word  :q vroeger moest berg en dal verplaatst worden om iets voor elkaar te krijgen
voor een meeting.. en nu.... damn ik word oud :coffee:

Roadkill (Michiel)

Dat is een voordeel van ouder worden Chris, men noemt het ook wel eens verstandig :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

aahhh is dat het  :q

[EDIT]Geen berichten direct boven je quoten svp :police: :thx:

WouteRS

Roy, volgens mij heb ik nog geen reactive gehad op mijn e-mail.  :)

Roy (Coup a One)

Rogier

Ben al hard bezig met de voorbereiding voor zondag, ben nieuw gaas in de bumpers aan het maken. Morgen de sideskirts opnieuw plakken, en dan heb ik hopelijk nog tijd om de auto te poetsen, en anders de auto maar goed wassen zaterdag.

Roadkill (Michiel)

Heb maandag de auto uitgezogen, gisteren ff in de wasbox de auto afgespoten, en dan van de week ff poetsen...... (maar zo eerst "ff" naar Groningen om een kattenren op te halen, dus dat wassen zal waarschijnlijk morgen nog een keer moeten gebeuren...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeroentune

Ik heb ook ideeen om naar de meeting te komen . wellicht dat ik daar ook lid kan worden van de Megane club ..
Zijn er mensen die uit de omgeving leiden / schiphol komen ?  lijkt me leuk om een stuk op te rijden met anderen .

Ik hoor / lees het wel .

Jeroen
Semper Fi ..

Rogier

Ik ga de auto zaterdag ook ff wassen en bij de mac in cuijk de auto nog een keer afspoelen. Het poetsen kan voor mij alleen vandaag nog, als het vandaag niet lukt dan is het jammer.

josje

Die van mij staat ook gepoest in de schuur.alleen nu wacht op de morettes van de spuiter :) en als goed is vrijdag knipperlichten binnen

Didi

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev