Advertenties


7 april 2013 Seizoensopening 2013 Renault Tuning Club

Gestart door Xanquezer (Frank), 10 januari 2013, 23:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Persoonlijk zou ik me niet storen aan op-/aanmerkingen. Gewoon doen wat jij leuk vind. Als jij het er wel goed uit vind zien, dan is het toch goed?! Als iedereen hetzelfde doet is het ook maar saai.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Benjamin wat heb je dit goed uit gemikt, de daklijn v.d. hal en de Coupé 1 perfect !-!


Tedo

#392
@Guido:  !-!
En het is opbouwende kritiek, hè?
Graveren zou bijvoorbeeld hier in België kunnen (maar ook wel in Nederland te vinden). Het zal wel wat meer kosten dan de cijfers die er nu op zitten, maar dan heb je ook wat (unieks).

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Guido

#394
Dank je Tedo voor de moeite, ga zeker een mail sturen naar het nederlandse graveer bedrijf, kijken wat de mogelijkheden zijn (en kosten!!) Mocht er wat van komen dan laat ik dat nog wel even weten.


Roy (Coup a One)

Deze mail wil ik jullie niet onthouden en deel dit dus met jullie allen _o_

Beste Club,

Via deze mail willen wij jullie nogmaals bedanken voor jullie inzet en aanwezigheid tijdens de jaarlijkse openingsmeeting. Mede door jullie aanwezigheid en inzet is ook deze editie weer een groot succes geworden.

De meeste foto's zijn terug te vinden op ons forum. Mochten jullie nog foto's hebben mogen jullie deze uiteraard plaatsen op ons forum.

Als er nog punten van verbetering zijn dan vernemen wij dit graag. Uiteraard staan wij open voor alle suggesties en kan elk punt een goed punt van verbetering zijn.

Nogmaals bedankt voor jullie aanwezigheid en inzet. Mede hierdoor is dit jaarlijkse evenement een groot succes!!

Met vriendelijke groet,

De Renault Tuning Club
Martijn
Willem-Jan
Wouter

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev