Advertenties


Unlimited Tuning

Gestart door matthew, 9 januari 2013, 21:38:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

@ Stefan; had jij niet gekozen voor de extreme variant?

@ Jo; welke veiligheden weghalen? En waarop heeft Carlo feedback gegeven?

Stefan

Daar hebben onze criticus Jo weer met zijn "positieve" opbouwende teksten... 8)7 :neen: l-
Ik wordt daar persoonlijk zo doodmoe van, ongelofelijk gewoon :')
Je hoort hem verder nooit totdat er iets gemeld wordt over iets met vermogens winst etc.

Dan komen de geeikte verhalen over Goes weer tevoorschijn.

Maargoed,  gebed zonder eind...

@ Tedo.
Ik had volgens mij gewoon standaard upgrade gevraagd toen volgens mij.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

-Jo-

Het haalt toch niks uit, wat ik ook zeg. Maar ik weet het goed gemaakt, ik zal de mensen aan het woord laten die hun rs250 terug gehad hebben met daarbij een grafiek die niet overeen stemt met de vermogenscurve van de auto. Een auto die pingelt na een mapping kan ook niet de bedoeling zijn. En wanneer de klant dan een negatieve opmerking geeft via hun website wordt dit uiteraard NIET gepost. Ook de opgegeven vermogens zijn uit de lucht gegrepen. De N/A opgaves zijn echt lachwekkend, je moet echt retard zijn om die te geloven. 20 Nm , 10 tot 15 pk ??? Lol ! Renault heeft zijn F4R's al zodanig uitgeperst dat je met serieuze mods moet afkomen om die winsten te halen. Zeker niet met een std rs'je.

Stefan

Blablablablabla... :')

Daaaaaaag! --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

#274
Goed bezig Stefan  l- l-

Lekker kortzichtig, maar hopen dat je torretje het nog goed doet over een jaar of wat, tenzij
je "driving miss daisy" style rijdt, dan blijft alles heel.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

gjcvro

alledrie goed bezig, discussie met verdachtmakingen en verwijten zonder inhoud heeft niemand wat aan. 8)7

Stefan

Zucht... :0

Dat is nu echt serieus mijn laatste woord wat ik hieraan toevoeg. :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

gurby

#277
Na wat kleine probleempjes met de ecu.  Wat vervolgens professioneel is opgelost. heeft Jeroen heeft mijn Megane ll lekker gekieteld. Van 110pk wat zeker niet tegen viel naar 123pk en dat voor een 1.6 non turbo.  Kortom zeer tevreden.  !-! !-!
https://drive.google.com/file/d/0B2TgZE2ay1H_Uy1ZTzhzQkJFbGs/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/0B2TgZE2ay1H_OFlEbjRHQlBfemc/view?usp=drivesdk
Dit was dus een k4m met sagem3000 (odb gechipt)
AANRADER
greatzz
Gerben Huitema

Felix

Klinkt goed. Heb je ook een uitdraai? Ben namelijk erg benieuwd naar de koppelkromme.

gurby

Het is een koppelbeestje 162nm koppel@4383 na tuning.
Zie vorige bericht voor uitdraai (heb hem aangepast)  >:D

Paul!

Mooi resultaat! !-!
Is de actie voor forumleden nog steeds geldig?  8)7
Verleden: 1998 Renault Megane coupe, Phase 1, 2.0L 16v
Heden: 2003 Renault Megane II, Phase 1, 2.0L 16v Priv.Luxe

In een Volkswagen Passat, toch zal ik liever met een Renault Megane ;)

gurby

Jep heb de dyno korting gehad  :grin:

walterk

Goedemorgen,

Ongeveer een maand geleden heb ik mijn Megane gt-line 1.5 dci uit 2012 laten tunen bij Unlimited tuning in Amersfoort. Ook heb ik meteen de EGR klep dicht laten programmeren.

Van te voren even op de testbank geweest hieruit bleek dat er nagenoeg de fabrieks waardes uit kwamen. Ongeveer 107 PK en 260 NM.

Daarna de nieuwe software geladen en toen weer op de testbank. De nieuwe waardes waren ongeveer 130 PK bij 310 NM.
Dit is met rijden goed te merken vooral tussen de 2000 en 3500 toeren.

Ook is mijn verbruik met ongeveer een 0,4 liter per 100 km minder geworden. Ik rijd elke dag op de cruise control heen en weer naar Amsterdam, dus redelijk te monitoren.

Wel liep mijn voorganger flink uit, hierdoor was ik ongeveer een uur later aan de beurt dan afgesproken, maar al met al was dit het wachten wel waart.

Groet, Walter


Ps. het lukt me niet om de grafiek erbij te posten

Gri77ie

Ik heb ook maar een aanvraag gedaan voor een offerte. Eens kijken of we de Dci beetje kunnen kietelen. Merk wel dat die 110 pk net ff te weinig is. Ben benieuwd. Zodra ik een afspraak heb ga ik het laten weten hier !

helmar

Ik heb de vraag neergelegd wat ze kunnen betekenen voor mijn nieuwe megane gt. Had in de zomer Dave al een bericht gezonden maar die wist het toen nog niet. Ben benieuwd Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev