Advertenties


20 Januari 2013 - Algemene ledenvergadering + Karten.

Gestart door Dennis Postma, 22 december 2012, 18:35:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Beste leden.

Om nog voor de Kerst het Nieuwe Jaar in te luiden willen wij jullie zoals elk jaar uitnodigen om het Nieuwe Clubjaar te beginnen met de Algemene Ledenvergadering, na deze vergadering willen we gezamenlijk gezellig gaan karten.

Na aanleiding van de hoge opkomst in 2012 tijdens de ALV hebben we reeds weer besloten om de vergadering dit jaar weer centraal in het land te houden, zodat de afstand voor iedereen ongeveer het zelfde is en hopen we zo de drempel te kunnen verlagen.

De locatie voor dit jaar is dan ook de Kartfabrique in Utrecht geworden, deze oude veevoederfabriek is uniek te noemen d.m.v zijn uitstraling en tevens is de mogelijkheid aanwezig "een wintershoot te maken" www.kartfabrique.nl






Iedereen is welkom vanaf 13.00 uur om dan alvast een praatje te maken met elkaar en om de eventuele nieuwe leden te ontmoeten.
Om 14.00 uur zouden wij dan willen beginnen met de ledenvergadering waarin we het afgelopen jaar en het komende jaar zullen door nemen.
En vanaf 16.00 uur kunnen wij dan terecht op de kartbaan, daar waar we dan gezellig kunnen gaan karten.

De kosten:

Deelname aan de Algemene Ledenvergadering is Gratis inclusief 1consumptie.

Mocht je deel willen nemen aan het karten, dan zijn de kosten €14.95 per heat en per persoon.

Deelname:

Graag verzoeken wij jullie om je uiterlijk voor 1118 Januari per e-mail bij royoldemeule@meganeclub.nl of naar rebeccafontijn@meganeclub.nl op te geven.

Om het filteren te vergemakkelijken verzoeken wij jullie om als onderwerp ALV 2013 - Karten te gebruiken.
Vermeld in deze e-mail je naam, het aantal personen waarmee je komt en of je alleen mee doet aan de ledenvergadering en of ook mee doet aan het karten.

Mocht je deel willen nemen aan het karten dan verzoeken wij je om de kosten van €14.95 per heat, per persoon uiterlijk op 18 Januari overgemaakt te hebben op de clubrekening: rekeningnr 3963.62.605 t.n.v. de RMC.

Vermeld in de omschrijving van de betaling even je Naam en Lidnummer en dat het de betaling voor het karten betreft.

Even in het kort:
Wegens de veiligheidsvoorschriften is het verplicht om met dichte schoenen en een lange broek te karten. Tijdens de koude winterdagen wordt warme kleding en handschoenen aanbevolen. Tussen de heats door serveren ze geen alcohol aan de deelnemende karters!

Karten = legitimeren
Daarom dient de contactpersoon zich bij binnenkomst te melden bij de receptie van de kartbaan en te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs. www.kartfabrique.nl/contact/legitimatie

Wanneer:        20 Januari 2013
Tijd:               Jullie zijn welkom vanaf 13.00 uur
Waar:             Hotel Mitland
                                Ariënslaan 1
                                3573 PT
                                Utrecht
Kosten:           €14.95 per heat, per persoon (alleen als je deelneemt aan het karten).

Mocht je met vragen zitten of het niet eens zijn met bepaalde zaken binnen de club dan is dit de gelegenheid om dit kenbaar te maken!

Hopelijk zien wij jullie en of de eventuele introducé op deze dag.


Met vriendelijke groeten,

Het voltallige bestuur

P.S.
Ter plekke lid worden kan ook!!

De kosten voor eerste keer zijn €27,50 (lidmaatschap+inschrijfkosten).

Tevens is het voor bestaande leden ook mogelijk om hun lidmaatschap te verlengen op de ALV.
Gelieve met gepast geld betalen.

Lidmaatschap RMC leden verlengen €15
Lidmaatschap RMC Sympathisant    €10

LET OP!!!!!!

Als gevolg van onvoorziene kosten voor het gebruik van de vergaderlocatie is er besloten de ALV op een andere locatie te houden.
De keuze is gevallen op Hotel Mitland te Utrecht. Zoals jullie misschien nog wel weten is dit dezelfde locatie als vorig jaar. Gezien de grote opkomst van afgelopen jaar hopen wij natuurlijk op wederom een grote opkomst, daarom hebben we dit jaar een iets grotere ruimte weten te bespreken.

De kosten en tijden zullen ongewijzigd blijven. Tevens zullen we na afloop alsnog gezamenlijk naar de kartfabrique rijden om alsnog daar te gaan karten.

Locatie:
- Waar:             Hotel Mitland
- Adres:             Ariënslaan 1
- Postcode:        3573 PT
- Plaats:            Utrecht

Iedereen zal over deze wijziging ook nog een mail ontvangen.

Hopende jullie voldoende geinformeert te hebben.

Mvg.


Opkomstlijstje:                         
- Ard klok                     
- Benjamin Renon (karten)                                 
- Christian                                       
- Dennis Postma (karten)                   
- Koen (karten)
- Matthew Melssen + Floor (karten)
- Pierre
- Rebecca
- Rick (karten)
- Rohald
- Stefan
- Vincent Hooijer
- Karin Warmerdam
- Erwin
- Michel Veltman (karten)
- Robin
- Walter (Meganewal)
- Dante
- Ed + Janneke (karten)
- Rogier ?

Dennis Postma

De mail is intussen ook verzonden.

Mocht je clublid zijn maar deze mail niet ontvangen hebben en deze toch nog willen hebben?
Stuur dan even een e-mail (dennispostma@meganeclub.nl) of pm naar mij met daarin je naam en je e-mailadres.
Ik zal dan zorgen dat er alsnog een mail jouw kant op komt.


Benjamin Renon

Verwacht aanwezig te zijn. Weet nog niet of ik ga karten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Truckertje

pierre

http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Rick Santbergen

Ben ook aanwezig en ga zeker karten, Unieke locatie om te rijden.

Dennis Postma

Ik kom ook uiteraard. Zeer waarschijnlijk kart ik ook een potje mee. Alleen nog even zie  of ik alleen kom of met z'n 2en.

Roy (Coup a One)

Een prachtige locatie is er voor jullie geregeld !-! maar kan nu slechts niet aanwezig zijn 8)7
Mijn Oma wordt de 20e 89 jaar en houd die middag haar verjaardag (misschien wel haar laatste) :? _o_

Maar wil wel mijn projectiescherm beschikbaar aan het bestuur ;)

Ard Klok

ook ik ga hierbij aanwezig zijn, maar ga niet karten.
@ Edje, gewoon die dag lekker vrij vragen, heb ik ook gedaan ;).

vincent

ik kom ook  maar ga niet mee karten zou wel willen maar me rug gaat dat niet fijn vinden helaas

Edwin Postma

@ard. Gaat bij voorbaat niet lukken. Heb de laatste zondag ook al vrij gehad ;)
Truckertje

juul

We gaan is kijken of we hier bij aanwezig kunnen zijn. Even kijken op de agenda of de vriendin niet hoeft te werken i.v.m de kleine.
Lijkt me wel een zeer mooie locatie om een rondje te karten.

meganewal

opgeven lukt niet maar als s morgens blijkt dat ik kan ivm sport en werk kan ik dan gewoon de alv komen bezoeken is 2 min van mijn werk vandaan en karten mag ik toch niet met een hernia

Edwin Postma

Dan zal je wel eerst officieel lid moeten wezen als je wilt komen o-)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev