Advertenties

water in kofferbak bij krik megane gt 2003

Gestart door ron66, 4 december 2012, 19:47:53

Vorige topic - Volgende topic

ron66

Hallo zag laatst water in krikbak houder en als de schuimbak waar je spulletjes in kan leggen er uit neemt.
Zie je als je de isolatie weghaald ook water, waar het reservewiel legt is het droog.
Waar kan dat vandaan komen alvast bedankt

Kef.

Bekend probleem :neen:, wacht met je mee voor de oplossing.

Rebecca Fontijn

ron66

sijm138 (jesse)

heb je een trekhaak.
zo ja dan zit daar je probleem.
de twee stangen van je trekhaak lopen naar binnen toe in je kokerbalken.
als ze de ruimte niet goed hebben afgekit tussen de balken en je kokerbalken lopen die vol met water en krijg je dit.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

ron66

Tedo

Ik heb er wel een trekhaak onder (hals weliswaar gedemonteerd), maar ken dit probleem niet.
Toch komt het vermoedelijk ergens van onderaf, lijkt me.

matthew

De kitnaad van de kunstofbak waar reserve wiel in ligt en chassis wel weleens problemen geven.

Bobo8

Bij mijn GT 2007 inderdaad ook behoorlijke lekkage via die kitnaad tussen kunststof bak onder de laadvloer, en de stalen carrosserie. Is lastig te zien, maar als je de vloer omhoog zet (met een lat, balkje o.i.d.), en dan met een tuinslang water via de spleet tussen achterklep en carrosserie laat lopen (vanaf ongeveer naast de achterlichten), en half in de kofferbak gaat hangen (of een spiegeltje gebruikt), dan zie je het water naar binnen lopen. Er staat bij mij centimeters water, dus regelmatig met een doekje water eruit halen. Niet zo fijn.... en 't is niet echt weer om nu buiten te gaan knutselen....

JWL

Heb/had dit probleem ook,heb ook een trekhaak en heb alles afgekit zoals hier op het forum werd verteld.
Geen succes  :neen:.
Ben achter het probleem gelukkig,want het zijn de achterlampen!!!
Er zit een stuk schuim tussen de lamp en carroserie en hoort die af te dichten,hier zag ik dus waterspoortjes lopen.
Het lijkt dan of het water via de kunstofbak naar binnen loopt maar dat is niet het geval.
Het water lekt via het achterlicht achter het schuim naar beneden en dat is een dubbele plaat.
Je kunt dit ook voelen/zien.
Heb nu de schuimpjes aan de carroserie gekit zodat je de lampen er nog normaal af kan halen en....................kurk droog Y

ron66

he bedankt ga ik ook proberen als het weer beter is bij mij legt het water ter hoogte van slot achterklep  --

Roadkill (Michiel)

Ik ga er van de zomer paar kleine gaatjes in boren dat het water weg kan, bak is kunststof dus vind het verder niet echt boeiend dat er af en toe wat water in staat (btw voor mijn gevoel komt het via de LPG slang naar binnen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Via de achterlichten is ook een mogenlijke optie,maar kitnaad van kunstofbak ook zomaar niet uit sluiten hoor.

ron66

hoi maar als je dat schuim op je  carroserie  lijmt dan blijft dat lekken toch het zelfde of snap ik het nou niet kan je dat is beter uitleggen of fotos :shocked:

ron66

nou had ik alles droog gemaakt lichten losgehaald en droog gemaakt goed vast gezet, maar net lag er water ter hoogte van slot achterklep waar komt dat nou verdaan baal er van >:(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev