Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Nikk

Welkom! Ex-lease auto?  Historie bekend?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

yourics

Citaat van: Nikk op 24 maart 2019, 12:53:45
Welkom! Ex-lease auto?  Historie bekend?
Ex lease. Historie is bekend :)

PicaMegCab

#6408
Beste Clubleden,

Mijn naam is Piet en kom uit Alphen aan den Rijn

Sinds 2 dagen eigenaar van deze 15 jaar oude (kobalt)blauwe Megane Cabriolet 1.6 met Renault Spoilerset.
https://1drv.ms/f/s!AvJrp2787J1ikZd5yppNU2SKiFcoOw
Eigen foto's volgen nog.

Todo:

Interieur reinigen (reeds uitgevoerd)
Exterieur restylen (reeds uitgevoerd)
Ruitenwisserbladen vervangen (reeds uitgevoerd)

- Handwassen
- Lakdiepte reiniging
- 2 tot 3 staps polijsten
- Glascoating aanbrengen op lak en velgen
- Raamcoating aanbrengen
- Vloermatten vervangen
- Audio opwaarderen
- All season banden
Renault Megane Cabriolet (Kobaltblauw) 1.6 16v 113 pk 2004

Pica Carcleaning & Detailing
Autoleerherstel.nl
Autopoets-producten.nl

emtee

Die velgen zijn echt prachtig!  !-!
Alle soorten en maten Renault gehad, momenteel een Clio 5 :-)

Jacques

Mooie auto. Je kan morgen naar de openingsmeeting komen van de Renault tuning club http://renault-tuning.com/

Roadkill (Michiel)

Net ding hoor IMHO schreeuwt ie wel om een verlaging, en all season banden????? An me nooit niet, dat zijn geen zomerbanden en geen winterbanden, dan zou ik nu ff kijken op mp voor een wintersetje, zijn nu voordelig op de kop te tikken en dan hou je deze velgen pekel vrij,
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

henkwijers@hotmail.com

Beste  Roadkill,

Ik  zelf  heb   Goodyear   allwetter  banden   op   mijn  megane  type 3  cc   2 ltr.   liggen   fantastisch    liggen   muurvast   op  de  weg

  Maat  205 50  17  rijd  heel  comfortabel.  zomer   en winter.

Dit    is mijn  ervaring   en van   mijn broer   die een captur rijd.

Maar  ieder  zijn  eigen keus
Succes met   je  renault.

Henk.

Lipske1992

Aangezien ik me toch net aangemeld heb kan ik me net zo goed meteen voorstellen  :q

Mijn naam is Marinko, 27 jaartjes jong en ik kom uit Made.
Ik heb nog twee broers die beide renault rijden dus het zit wel redelijk in de familie  ;)

Ik ben in het dagelijks leven allround warehouse assistent en mn hobby/sport is tafeltennis.

Autoverleden:
Begonnen met een renault clio rxe uitvoering bouwjaar was als ik het me goed herinner 1996 of 1998, hierna heb ik een Citroën C1 gereden. Na deze voor wat groters gegaan en uitgekomen bij een Citroën C3. Met de laatste helaas tot mn spijt 5 jaar lang een bak ellende gehad. Hierna vorig jaar de C3 ingerolen voor de huidige Renault megane, waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben!
Ik zou graag een foto willen plaatsen (eveneens een profielfoto) van mn bolide maar dat moet ik nog even uitzoeken hoe  !-!

Voor de rest als je iets wilt weten ik zal proberen antwoord te geven  _o_

Nikk

Welkom Marinko !-! Wat voor Megane heb je?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

cortrans

Citaat van: Lipske1992 op 13 mei 2019, 23:11:45
Aangezien ik me toch net aangemeld heb kan ik me net zo goed meteen voorstellen  :q

Mijn naam is Marinko, 27 jaartjes jong en ik kom uit Made.
Ik heb nog twee broers die beide renault rijden dus het zit wel redelijk in de familie  ;)

Ik ben in het dagelijks leven allround warehouse assistent en mn hobby/sport is tafeltennis.

Autoverleden:
Begonnen met een renault clio rxe uitvoering bouwjaar was als ik het me goed herinner 1996 of 1998, hierna heb ik een Citroën C1 gereden. Na deze voor wat groters gegaan en uitgekomen bij een Citroën C3. Met de laatste helaas tot mn spijt 5 jaar lang een bak ellende gehad. Hierna vorig jaar de C3 ingerolen voor de huidige Renault megane, waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben!
Ik zou graag een foto willen plaatsen (eveneens een profielfoto) van mn bolide maar dat moet ik nog even uitzoeken hoe  !-!

Voor de rest als je iets wilt weten ik zal proberen antwoord te geven  _o_
hoi Marinko, welkom op het forum.
Ik gebruik het programma mUpload altijd om foto's te plaatsen op meerdere forums. https://www.mupload.nl/
voor de profiel foto gewoon even het programma Paint gebruiken om de maten aan te passen alvorens die  foto te plaatsen.
Wat voor Mégane heb je nu??
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

Yntepa

Viva la France, kortom de Koreaanse hummer is de deur uit. De Saxo van 1989 is overleden technisch maar vooral economisch. Voor de Saxo is een clio 3 met 63.000Km uit 2008. bron handel uit Dronten of all places. Flevomobiel... actie met meeneem prijs en nog geen spijt. Maar de topic gaat over Megane 8).

Eerst opzoek naar klein zuinig, van Twingo, Panda, Suzuki... maar mijn kinderen staken er een stokje voor...Pffff..
Op jacht naar wederom een Clio maar dan met alle toeters en bellen....mmm een Initiale versie ver in brabantse land. een cabrio mmm  op jacht naar betaalbare  en kom uit bij een Peugeot 207 cabrio import uit België...wat een deceptie maar wij waren weder in Dronten... met zoon toch ff kijken bij  jawel FlevoM.... staat in de showroom Megane Cabrio met beige leren bekleding uit 2006 met 86.000Km alle boekjes erbij. KM met NAP facturen enz. Volgende week pas genieten...eerst APK  2 nieuwe voorbanden, Airco bijvullen en ergens zweet hij wat olie.

Ooit begonnen met 2cv, daarna een gele Renault 4, Simca Matra baghera  weet je nog  3 zitter, toen de duitse geschiedenis, corsa 1, corsa 2  Cadet sedan 1,8 gt, Astra... die ging na 375.000 Km toch een beetje kapot...Mazda 626 2,2... bij netjes rijden 1:8  bij wijze van spreken. een Mitsubishi Charisma...en dan de luxe Tucson Premium met alle toeters en bellen. en dan ben je gewend geraakt aan luxe zoals cruise controll, airco climat controle enz.
Wat persoonlijke info,
Ben verwoed motor rijder ST1300 - 15.000 km op jaar basis... vandaar de cabrio
Woonachtig in Bloemen daal van de Flevopolder
Ik ben al wat aan het grijs worden met 38+... kortom nog in de ontkenningsfase.
Hoop in dit forum veel tips en trucs te lezen.

Dat ben ik gewend bij de motorforum van Honda Pan European.
Misschien komen wij elkaar tegen 

Marcel

Fubar (Marcel)

Welkom mede- 'dakloze' naamgenoot Y 8)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Nikk

Welkom Marcel, Mijn vrouw rijdt in een 2008 CC. Voor mij wat krap met mijn 1.92 maar zij is er helemaal happy mee. Welke motorisering heb je?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Lennart

Oke,, eigenlijk ben ik niet nieuw en waarschijnlijk zijn er in wat hoeken en gaten van dit forum nog wat posts van mij verstopt. :D
Maar aangezien ik heeeeeeeel lang niet meer op het forum geweest ben, toch weer even een berichtje in dit topic.

Ik ben dus Lennart, 37 jaar en heb tot afgelopen zaterdag met veel plezier een Meg II CC (ph2) uit 2006 gereden...

De CC kocht ik in 2013 met 128.000 op de teller en heb er gisteren met toch wel wat pijn in mijn hart afscheid van genomen.
Maar goed, met 363.000 op de teller (LPG) en wat startproblemen wou ik niet wachten tot hij mij echt in de steek zou laten. 
Kortom, tijd voor een andere auto.

Door een grote verbouwing van mijn woning (3 jaar mee bezig geweest) is het spaarpotje wat minder gevuld, en had ik het geld er niet voor over om de opvolger (Megane III CC) te kopen.  :cry: :cry:
(heb ook wel wat eisen als parkeer sensoren, cruise control, climate control, en liefst xenon)

Na verschillende opties ben ik toch weer bij Renault uitgekomen en is het een Megane III geworden uit 2009.
om de fun factor van het cabrio rijden toch iets te compenseren is het de 2.0, 180 PK geworden.
met nu 1 dag rij ervaring kan ik niets anders zeggen dat het wel leuk rijdt (ten opzichte van oude 1.6 110 PK)

kortom, de CC ingeruild voor een iets nieuwere Megane, maar met een stuk minder op de teller.

p.s. foto's volgen later. Eerst weer even wat stickertjes erop ;)
assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev