Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

r26

Heb net een 2e hands megane 11 F1 r26 gekocht vond de megane 1.4 toch wel wat langzaam heb jarenlang Subaru Impreza STI 360 pk gehad maar ik denk dat bij droog weer de r26 aardig mee kan komen.

Stefan

Da's mooi..
Maar wie ben je nu eigenlijk, want je hebt hiermee jezelf dus nog steeds niet voorgesteld............. :? :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

keesos

Hallo megane freaks! !-!

Zal me ook maar even voorstellen hier.
Mijn naam is Kees, ben van 2-1-1991, 19 jaar dus.
Ben gek van alles op brandstof! vroeger dus ook een grote partij brommers gehad, buitenboordmotoren en rc autotjes.
Toen werd ik eindelijk 18 en kocht ik mijn eerste auto (dik jaar geleden nu) dat was een Megane Scenic (1.6 8v 90pk) 1997
best wel lol mee gehad en nauwelijks onderhoud ofzo meegehad, terwijl familie en vrienden een renault zwaar
afraden. Achteraf blij dat ik toch de keus maakte om wel 1 te kopen!
Deze:

Later nog wel nettere velgen gekocht, maar daar helaas geen foto meer van.

Na een tijdje had ik een beetje wezen sparen en ik wilde wel iets snellers en dikkers eigenlijk.
Grootste deel van de familie reed op dat moment benz, dus ik wilde ook een mercedes. ('96 W210 e230 aut5.)
Deze:




Toen was het begin februari, dikke sneeuw en meuk.... en ik gleed uit de bocht (met zomerbandjes en verlagingsveren)
Wagen totall loss.. helaas :cry:

Daarna moest ik maar eens een goedkoop en licht autotje hebben om de komende tijd een beetje te kunnen sparen.
Dus het werd een honda civic ej9 1.4 90pk 1998
Deze:


Dat hondatje was lekker in alle opzichten, maar zoop evenveel olie als de brommers die ik vroeger had...
En het ding roeste behoorlijk...
Tijdje meegereden en toen wilde ik echt wat degelijkers, veiligers en moderners hebben.
Ik ruilde de honda in voor een megane II phase I (1.4 16v, 98pk)v 2003
En dom genoeg heb ik daar nog helemaal geen fotos van, maar die komen gauw een keer! ;)

Nog geen spijt van! heb nu een stuk meer luxe dan in alle andere autos en hij is vooral super stil en comfortabel.
Er zullen misschien nog wat kleine dingen veranderd worden mettertijd:
- Audio aanleggen (ben een fanatiek hardcore/hardstyle liefhebber/partyganger o-))
- Velgjes?
- RS logos op voordeuren
- Andere antenne
- misschien verlagen
- misschien xenon
- misschien een spoilertje
- mogelijkheden bekijken voor een frontlipje..

Zoo. dat was um! tot op het forum!

Rick Santbergen

Welkom Kees.

Leuke openings/voorstel post, zo zie ik ze graag.  !-!
Veel plezier met je Megane II. We kunnen Megane II rijders goed gebruiken op ons forum omdat de Megane I nog steeds overheerst. :0
Welke kleur is je Megane? Post snel maar eens wat foto's.

keesos

Het is een rode  :q
Net ff gauw een fototje geschoten:

T'is mn eerste roest, kras en deukvrije auto  Y
Dan is t gelijk veel leuker om hem te wassen en in de wax te zetten!, maar dat moet ik nog eventjes doen.. heb hem pas ;)

Schoutenmj

Welkom op 't forum Keesos!

Toch mooi hè, zo'n Mégane 2 *drool* ;)

-Marc

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

mooi rood is niet lelijk !-! dat is wat ze zeggen he

mooie auto en uiteraard welkom

Robin

Welkom :)

Ipv van het voorlipje zou je er ook een RS van kunnen maken :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Welkom kees en al een hele autohistorie op je naam zo op jonge leeftijd.

Veel plezier met je meg II.

keesos


Benjamin Renon

Een aantal nieuwe mensen zo te zien. Welkom! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

timtuimel

Ik zou mij ook ff voorstellen, voor ik een berichtje plaatsen bij te koop gevraagd:P

Ik ben Tim, 23 jaar en woon in Ruinerwold (vlakbij Meppel)
ben ook actief op www.renault-tuning.com en www.clubcinq.nl

Op dit moment heb ik 3 Renaults en een Fiat.

Mijn Grote liefde een R5 GTE,



een R5 GTX een rode Megane 5drs 1.6e en een Fiat Punto Sporting.
voorheen ook een Renault Laguna Grandtour, maar die heb ik net aan mijn moeder verkocht.
Voor deze auto's heb ik meerdere 5jes gehad, een peugeot 205, Opel vectra A en een Hyundai excel.

De Megane heb ik gekocht omdat de versnellingsbak van de GTE vorige week is overleden, ik kon voor niet al te veel geld een Megane 1.6e kopen incl. nieuwe APK, en 2 nieuwe bandjes, en maar 160.000 op het klokje wat een fijne wagen is het zeg. maar nu komt de grap... de bak is niet goed, bij het schakelen in de 3 en 4 knarst en kraakt hij erover:S
Waar ik de auto heb gekocht is een kennis van mij, ook beund mijn schoonvader daar wat bij in de werkplaats.
Hij gaat de bak kosteloos vervangen, we moeten nu alleen nog een andere bak hebben, als het goed is een JB11
heeft iemand er 1 liggen voor niet al te veel, zou hem graag willen hebben:)

matthew

Welkom hier,en anders even googlen op tonny bongers in zeeland(plaatsje).

Die doen veel in renault.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev