Advertenties


Verlagen van megane2

Gestart door megane76, 18 september 2004, 17:00:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

megane76

Wie maakt er hier wel gebruik van een complete schokdemper kit en van welk merk en hoe bevalt deze ??
Is er iemand bekend met de schokdempers van Ultimate ?? http://www.platimex.nl/home_ned.htm

Jeroen

#1
Ik heb een KW set onder mijn Meg2.

Hoe het bevalt?
http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=8.0

Ferdi

#2
jep ik heb binnenkort ook een kw schroefset...? :D

Bob

#3
@ megane74: ik heb een Koni set aan de voorzijde: bevalt me echt prima? :D

Niels Nederlof

#4
Ik heb een fk schroefset voor en koni geel achter, bevalt uitstekend maar is wel erg stug (moet je van houden)
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

megane74

#5
KW en Koni voeren hier de boventoon . Aangezien een megane2 behoorlijk hoog op zijn poten staat wil ik hem straks wel een een serieus stukkie verlagen 8/9 cm . Dit gaat natuurlijk behoorlijk ten kosten van het comfor maar het oog wil ook wat .
Jeroen hoe is het met het comfort van jou wagen gesteld ,heb je aardig moeten inleveren ??

Jeroen

Yep, het is een stukje minder.
Zeker nu met de 18" velgen.

Dus ik zou nog maar eens goed nadenken of je wel naar 19" wil.

Maar in vergelijk met mijn oude coup? rij ik nu in een limousine ;D

De KW set verlaagd niet meer dan 7,5 cm, heb nog geen veren gezien die lager gaan.
Ik ben nu zo'n 5/6 cm verlaagd.
Lees mijn project topic maar eens, mijn verlaging gaat niet zoals ik gehoopt had.

megane74

#7
Nee ik ben er zeker van dat ik voor 19 inch ga , Ik heb nu al een paar maal 18 inch eronder gezien en vind dit echt net een maatje te klein .
En ach het is alleen maar voor de zomer maanden dan rij ik toch al wat minder .

Jeroen

#8
Je zou eens moeten informeren naar die luchtvering (airride) van Elia.

megane74

Jeroen heb jij hier info over want ik  kan het niet zo snel vinden  ,bedankt .

Jeroen

Sorry, ik had het verkeerd begrepen in de teks bij de Elia Expression kit.
Ik dacht dat daar luchtvering bij stond.

Maar ik weet wel dat Roger in Luxemburg zijn Meg2 laat voorzien van airride.

Jacob

@Jeroen,

Met hoeveel cm verlaging rij jij op dit moment rond en zijn de problemen mbt de aandrijfstangen nu volledig opgelost? Ik las in jouw project topic dat je ook regelmatig de hoogte met de hoogte instelling zat te spelen, maar moet je niet de Megane na elke keer laten uitlijnen ofzo?

Ik had eerder aangegeven dat ik de Megane niet wilde verlagen wilde toch eens ff comfortabel rondrijden, jij reageerde toen al dat het niet al te lang zou duren... je had gelijk hoor! Heb net al ff een prijsopgave gedaan bij MCC voor een KW variant 2.  ;D

Zal niet op heel korte termijn gebeuren, blinderen staat eigenlijk eerder (zodra het wat warmer wordt) op de planning. Moet alleen nog ff zwaar verzinnen hoe donker ik ga qua blinderen.

Alvast bedankt!

Jacob.

Jeroen

Momenteel sta ik voor op zo'n 7 cm lager, heb nog wel wat last van trillingen maar niet veel meer.


Jacob

Thanx voor de info Jeroen.

Heb inmiddels de offerte binnen van MCC (best nog wel prijzig zo'n KW setje!   :o)

Maarre het is in ieder geval het eerst volgende puntje op de planning, moet nog ff kijken wat de levertijd is en of MCC nog wat ruimte in de planning heeft. (en natuurlijk heeeel snel wat zien te sparen!) Maar ik hoop binnen nu en anderhalve maand de KW-tjes eronder hebben liggen. Ga eerst eens ff de reply richting MCC in orde maken  ;D

Jeroen, jij hebt toch ook zo'n variant 2? Heb jij nog zitten spelen met die demperinstelling? (en merk je dat uberhaupt?)

Laterzz

EyesOnly

Dan kan ik voor Jeroen spreken als ik zeg, ja dat merk je.
Ik heb zelf ook V2 onder mijn coupe. Het is een behoorlijk verschil tussen de zachtste en hardste stand.

Maar zo'n set rijdt echt SUPER dus zeker een aanrader!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev