Advertenties


Wie kan me hiermee helpen??

Gestart door patrickL, 1 augustus 2012, 16:32:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennisje

je cat sensor is normaal als je deze los haalt dat je nix merkt nee haha.
als je alle sensors zo hebt gehad snap ik het niet de fout zit hem toch ergens.
ijzerdeeltje op je BDP sensor is nrmaal.
ik blijft het toch bij je lamba sonde houden.
bobine heeft er eigenlijk weinig mee te maken want dan heeft hij er ook last van als hij koud is.
het probleem zit hem dus echt als hij warm is.
een klep verkeerd is bijna onmogelijk dat hoor en merk je gelijk altijd.
het kan zijn je compressie met warmte maar hier twijfel ik niet aan want als hij koud is start hij gewoon lekker het lijkt gewoon alsof hij te arm rijd.
als ik jou was zou ik als hij warm is even naar garage en laten uitlezen dit is het snelste bespaard je een hoop gekloot enja ook al ben je eigenwijs om het zelf op te lossen typisch mannen haha ik heb er ook last van XD 8)7 gewoon even langs je hoeft je neit te schamen _o_ 8)7 8)7 8)7

patrickL

OPGELOST EINDELIJK.
Zo ff een updatje over de gang van zaken met dit probleem.
Nou na bijna alle electrische sensoren en dingetjes vervangen te hebben en 300 euro lichter te zijn :neen: kwam ik per toeval achter mijn probleem.
Ik dacht van laat ik eens mijn brandstof filter vervangen en toen ik hem eraf had gehaald kwam er veel zwarte urft uit dus ik dacht laat ik eens verder kijken.
Dus ik onder de achterbank de brandstof pomp eruit gehaald en dat bakje los gehaald aan de onder kant en ziedaar helemaal vol met zwarte troep en een connector was een beetje zwart.
Dus ik een andere brandstof pomp gehaald en ja hoor loopt weer als vanouds Y _o_.
Dus als je het echt niet meer weet kijk eens daar mischien heb je geluk.
In ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev