Advertenties


Formule 1 DEEL 24

Gestart door Stefan, 30 juli 2012, 13:02:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Haha, dat was inderdaad even een leuk momentje.

Maar wat een mooi seizoen hebben we gehad zeg. Afgelopen seizoen heb ik wel genoten van de comeback van Raikkonen zeg. Abu-Dhabi is dan natuurlijk wel het hoogtepunt. Buiten dat ie de race won vond ik ook zijn commentaar op de boardradio briljant. Ik hoop dat we nog meer van hem kunnen verwachten komend seizoen. Helaas gaat dat weer lang duren voor het zover is.

Stefan

Raikkonen for champion!!! (of Alonso, vooruit... ;))
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Zou allang blij zijn als we dan weer es een amdere kampioen dan Vettel krijgen.

Alonso had het mijn inziens nu ook meer verdient. Als je ziet hoe hij toch wel de kar heeft getrokken bij Ferrari en hoe realistisch hij was is gewoon geniaal. Een strijd tussen hem en Raikkonen zou dan ook geweldig zijn. Het brein van Alonso maar de racer puur sang is wel Raikkonen. Prachtig ook hoe hij en Schumi naast elkaar de eerste bocht door gingen.

Wel jammer van Kimi zijn excursie trouwens. 8)7

Jeroen

#35




Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Tedo


juul


Tedo


Dennis Postma

Als hij inderdaad ingehaald heeft onder geel, wat je uit de beelden kan opmaken, vind ik dat hij gewoon volgens de regels bestraft moet worden. Jammer dan voor zijn titel. Echter heb ik twijfels bij 1 punt. Is hij Vergne echt voorbij of zat ie er alleen naast? Daarvoor zou je de onboard beelden van Vergne ook moeten zien.

Dante

Meh... Titels wint men op de baan, niet in de rechtzaal.
Daarnaast heeft Ferrari alleen om opheldering gevraagd & dient geen protest in. Ze hebben zelf 39 punten voorsprong uit handen gegeven...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

RobScénic

Juist Dante, jij snapt het.

Dit hele verhaaltje is de wereld in geholpen door spaanse media. Als ik Ferrari was dan zou ik ook gaan onderzoeken of er een mogelijk was om in beroep te gaan, het gaat tenslotte om ettelijke miljoenen euro's. Alleen snappen de meeste mensen dit niet, en wordt er net gedaan alsof Ferrari de kwade genius is en alles gaat aanpakken om op een slinkse manier de titel te pakken.

@ Dennis, het baanvak werd al vrijgegeven ruim voordat hij Vergne inhaalde, dat is wat ik de hele tijd al heb geroepen en nu door de FIA is bevestigd. In dit filmpje http://www.zie.nl/video/sport/Vettel-passeert-onder-gele-vlag-situatie/m1nz48cfx76w zie je bij 28 seconden aan de linkerkant een baanpost, waar een groene vlag gezwaaid wordt. Vlaggen hebben voorrang over lichten, vandaar dat het een legale inhaalactie is.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Dat laatste heb ik later ook gelezen. In dat geval klopt de aktie en is er dus niets ilegaals aan.

Tedo

@Rob: dat het eigenlijk alleen maar om geld draait (en niet de sport of de eer), vind ik eigenlijk alleen maar triester. Maar zo werkt het nu eenmaal in de huidige wereld.

Dennis Postma

Dat is iets wat altijd al gespeeld heeft natuurlijk. Echter in deze economische tijden zal elk team nog extra hun best doen om extra geld te kunnen krijgen. En als men dat kan krijgen door extra op de naleving van de regels door anderen te letten is dat natuurlijk makkelijk verdiend. Persoonlijk is daar niets triest aan. Elk team zou dat doen. En dit verhaal is natuurlijk lichtelijk opgeblazen. Als Ferrari echt zeker van hun zaak was hadden ze wel protest aangetekend. Nu hebben ze het alleen onder de aandacht van de FIA gebracht om hun visie daarop te vragen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev