Advertenties


Formule 1 DEEL 24

Gestart door Stefan, 30 juli 2012, 13:02:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ard Klok

Zo Edje, jij gaat ook bij Mercedes GP rijden. Gefeliciteerd. :D

Edwin Postma

was het maar zo feest.
nee was eerder een reactie op dennis ;)
Truckertje

Dennis Postma

Wel een late dan. :q

Ik vind het een domme zet van Hamilton. Als er geen konijn uit de grote hoed getoverd word denk ik dat we Hamilton door kunnen strepen voor de titel volgend jaar. Verder ben ik benieuwd hoe Perez het gaat doen, al vind ik 'm meer een Ferrari mannetje.

En nu is de vraag natuurlijk wie er bij Sauber gaat rijden, en of Massa bij Ferrari blijft.

Ard Klok

Daar ben ik het mee eens Dennis. Als je voor de titel wilt gaan is dit geen goede stap. Felipe Massa tja wat moeten we daarmee. Carriere afsluiten bij Sauber misschien of helemaal weg uit F1. Zou me verbazen als hij nog een jaar bij Ferrari blijft. Wat ze daar zoeken is volgens mij iemand die er geen probleem mee heeft tweede rijder te zijn, maar wel gewoon regelmatig punten pakt om zodoende het constructeurskampioenschap veilig te stellen.

Dante

Perez heeft al een contact met Ferrari... ;)

Massa had 3 jaar geleden al weg gebonjourd moeten worden... Die was prima om Schumi alles te laten winnen, maar sinds die klap op z'n helm, helemaal waardeloos geworden... :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

RobScénic

Iemand opperde nog een interessante theorie: Het is geen geheim dat Peter Sauber op termijn van zijn team af wil. Hij heeft Monisha Kaltenborn al als teambaas neergezet. Ook heeft Peter verklaard dat als Schumacher vrijkwam, hij serieus ging kijken om hem binnen te halen.
Ik zou er niets van staan te kijken als Schumacher nog een jaartje voor Sauber gaat rijden, om daarna samen met Monisha het team over te nemen van Peter Sauber....
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Het is wel ver gezocht maar wie weet.

Als hij slim is stopt ie er gewoon mee. Hij begint dit seizoen gewoon domme fouten te maken die kampioenonwaardig zijn. De meest beschamende momenten dit jaar waren toch de actie op Vergne in Singapore en de verkeerde startpositie die hij innam met een extra opwarm ronde als gevolg waarbij hij zelf zijn auto afgezet had (ik meende in Hongarije).

Hij heeft nu gewoon de naam gekregen van de grote kampioen die er bij zijn comeback weinig van bakte. Ik vind het tof dat ie het nog geprobeerd heeft maar achteraf gezien had ie beter weg kunnen blijven en was hij gewoon de grote kampioen geweest die onoverwinnelijk was/leek. Nu is het achteraf makkelijk kletsen maar als ie slim is houd hij nu de eer aan zichzelf.

Dante

Citaat van: Dante op 28 september 2012, 17:35:43
Perez heeft al een contact met Ferrari... ;)
Gisteren bekend geworden dat-ie bij McLaren gaat rijden volgend jaar...:huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

RobScénic

Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Nicole

Ik kan niet anders zeggen; Gelukkig Vettel opnieuw wereldkampioen. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Schitterende afsluiter. Had wel een beetje op Alonso gehoopt maar Vettel heeft 'm nu echt gewonnen.

Benjamin Renon

Deze race had zowat alles in zich. Vond het wel een spannend met regen, droog en weer regen. Jammer van Hamilton dat hij eruit lag, maar dat is racen. Helaas niet Alonso geworden, maar Vettel heeft het dik verdiend. Hij heeft ervoor moeten werken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Jammer dat Alonso het net niet heeft kunnen redden... l- ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ard Klok

Wisselende weersomstandigheden zijn toch wel een extra smaakmaker bij een F1-race. Vettel weer kampioen, tja wat moet ik ervan zeggen. Absoluut knap om op zo'n jonge leeftijd al voor de derde keer kampioen te worden, maar in mijn ogen niet de beste coureur die meedoet.
En dan toch nog maar even het momentje delen dat Kimi dacht via de toeristische route weer het circuit op te kunnen, maar voor een gesloten hek kwam te staan. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev