Advertenties


1.9DCI harde ratelende geluid rechts onderin!

Gestart door Zakaria, 18 juni 2012, 21:25:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

#15
Heb je niet 2 slangetjes van je turbodrukregelaar omgewisseld zitten?


Al met al denk ik dat je vele malen goedkoper was uitgeweest met alleen een nieuw vliegwiel met drukgroep te plaatsen,dat kost namelijk al geen 1700euro.

Zakaria

#16
Citaat van: matthew op 26 augustus 2012, 13:39:24
Heb je niet 2 slangetjes van je turbodrukregelaar omgewisseld zitten?


Al met al denk ik dat je vele malen goedkoper was uitgeweest met alleen een nieuw vliegwiel met drukgroep te plaatsen,dat kost namelijk al geen 1700euro.


Tot mijn grote verbazing hebben zij niks kunnen vinden nadat ze de elektronica hebben gecontroleerd. Ik ben baal ervan. Turbo druk was goed, gaf genoeg bar samen met de buitenlucht. Helaas was van de vorige motor de krukas ten einde van zijn werking gekomen.

De dealer had me verteld bij de 2epoging dat de vacuumslang niet goed erop zat en dat aantal kabels van de turbodrukregelklep niet goed zaten. Maar ondanks dat, hetzelfde euvel gebleven, met enorm veel gebruik. Ik zit gemiddel op 8,8L 10,5L. Ik heb pedaal op de bodem om vooruit te willen komen. Of ik moet constant opschakelen bij 3toeren om geen klevende auto op me achterbumper te hebben. Het is niet te rijden zo.

Ik heb 5september afspraak bij de renault dealer in Lille. Ik ga een poging daar wagen. De fransen zeggen dat ze het moeten oplossen.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

rened

ik weet niet hoe het ding heet, maar heb je deze al eens gewisseld?



die hebben ze uit mijn auto ook eens in een andere 1.9 dci gezet met hetzelfde probleem.

Zakaria

Bedankt, maar helaas is dat niet het probleem. Ik kreeg meteen melding inspuiting controleren...
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev