Advertenties


Renaultoloog festival te Kronenberg 4&5 augustus 2012

Gestart door Ard Klok, 10 april 2012, 16:06:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ard Klok


Benjamin Renon

Ik denk de zondag. Dan ook alleen als bezoeker.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


Ard Klok

Vandaag geweest en ondanks de lage opkomst van onze club (alleen Niels en ikzelf --) vond ik het toch een geslaagde dag. Weer was prima (ben in elk geval een paar tinten bruiner geworden). Lekker veel oude Renaults (misschien niet ieders smaak, maar ik vind dat wel leuk). Genoeg foto's gemaakt, maar die volgen later (ben bang dat dat pas maandag wordt, dus als Benjamin nog gaat morgen zullen die foto's waarschijnlijk eerder te zien zijn :D).

Benjamin Renon

Was het lekker "druk" qua bezoekers en deelnemers?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Ard Klok

Was best wel een goede opkomst, alhoewel dat op een groter terrein zoals dit wat minder opvalt als bv op de Franse Autodag waar denk ik minder auto's stonden, maar het toch drukker leek door het kleinere terrein wat er beschikbaar is.

nielsjoh

Het was vandaag idd best gezellig, en, zeker voor de eerste keer dat dit evenement wordt gehouden, best aan de goed bezette kant. Helaas waren ik en Ard wel de enige van de Megane club, maar dat mocht de pret niet drukken. @Ard, jij hebt geluk dat je een paar tinten bruiner bent geworden, ik ben er een paar tinten roder op geworden, haha. Morgen ben ik erweer aanwezig.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002


Karin

Gaaf om al die verschillende renault's te zien staan.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

kees de jong

met vriendelijke groet, Kees

Roadkill (Michiel)

Zo dat ziet er wel uit als iets voor volgend jaar, was het ook glad vergeten dat het dit weekend was....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Ik vertrek zo richting het festival. Ben even mijn camera aan het pakken en ruimte aan het maken op de sd kaart. Ik zal alleen niet op het terrein staan aangezien ik nog wat anders op de planning heb staan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Ard Klok

@ Roadkill (Michiel) : Niels had nog even gesproken met de organisator en die gaf aan dat het niet waarschijnlijk is dat dit volgend jaar weer wordt georganiseerd. Misschien over 3 of 4 jaar weer.

Roadkill (Michiel)

Ok ook goed, want nadat ik het neerzette bedacht ik me dat het best eens zou kunnen dat ik omstreeks deze tijd volgend jaar op vakantie ben...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev