Advertenties


15-07-2012 Franse autodag AC de Meern

Gestart door matthew, 26 april 2012, 22:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

Zo te zien een geslaagde dag geweest. Kon er helaas net bij zijn ,want ben op vakantie in Tsjechië en dan rij ik niet zomaar ff terug hahaha.
Heb er bij een volgende meeting weer gewoon bij te kunnen zijn, als de vriendin dan niet hoeft te werken.

Fubar (Marcel)

#361
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 15 juli 2012, 21:26:56
Btw mistte Nick,Fubar en Rohald vandaag, nou stonden Fubar en Rohald niet op het lijstje maar was wel benieuwd naar hun velgen in het echie

Veel pret gemist zo te zien Y; leuke en vrolijke fotoshoots Y, en weer een Boreal grise uit Lienden erbij? _o_ Y
@Roadkill: de velgen in het echie zijn: :9~
(Was Nick niet bezig zijn cabrio te verkopen?)

Hoop in Kronenberg erbij te zijn (zal ook weer om spannen).
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

michelvermeeren92

ik heb het ook zeker naar me zin gehad! het weer viel al met al nog mee! 8) en ben deze dag ook lid geweorden zoals al eerder vermeld! ik heb ook nog weat fotos gemaakt en zal deze komende week ook ff uploaden! !-!

Rogier

Ik heb zelf nog 3 foto's gemaakt  Y daarna begon het te regenen en heb verder geenf foto's meer gemaakt :P






Roy (Coup a One)


Dennis Postma

Beter laat dan nooit rogier. Het zijn er dan maar 3, maar alle 3 netjes hoor.  !-!

@Roy. Ik kreeg van de vorige eigenaar van je auto nog het advies de booskijkers er weer op te zetten. Verder vond ie het mooi om te zien dat z'n oude auto er nog zo goed verzorgt bij staat.  :)

Roy (Coup a One)

Dennis ik wilde haar dit keer wat vriendelijker laten kijken, anders kijkt ze altijd zo boos :D

Nee als ik dat ga doen komen bepaalde details v.d. koplamp units (intern) te vervallen en daarbij vervalt de garantie op de units ;) Dus wil de units na de garantie periode laten spuiten zodat de boos kijkers dan waarschijnlijk tot het verleden behoren, maar ik vindt het wel even leuk dat je het vermeld, hoe de oude (mede) eigenaar erover denkt _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev