Advertenties


Velgendatabase Megane II (Alleen foto's en technische specificaties !!)

Gestart door Felix, 12 februari 2012, 13:57:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Je hebt aan het begin twee motoriseringen staan, maar volgens mij moeten daar nog de 1.5 dci, 1.9 dci, 2.0 dci, 2.0 16v, de 2.0T 165 en de 2.0T 225 en 230 bij.

Het type velg Celsius moet geschreven worden als "Celcius".

En weet iemand de naam en specs van de 18" velgen die standaard onder de R26R zitten? Die missen nog in het overzicht.

Tedo

Een nieuwe bijdrage:



Het betreft originele 16" Megane II velgen die volgens mij niet (standaard) in Nederland werden geleverd. Wie weet de naam en het typenummer?

dennis1985

het is een vraag naar de bekende weg maar........

die Synthèse velgen vind ik echt super mooi maar zijn ze echt niet leverbaar in 4 x 100????

wil die echt heel graag  !-!
dag CC....
halloTCe!!!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Dennis: ze bestaan in 17 en 18 inch alleen met vijf gaten. 4x100 is er wel, maar dan 16 inch (van de Clio RS 182

dennis1985

dag CC....
halloTCe!!!

Tedo


dennis1985

ja hahahahaha, alles kan maar moet wel gewoon heel blijven!
dag CC....
halloTCe!!!

Dante

Nou, als ze zo vaak kapot zouden gaan, dan zou niemand er mee rijden. Maar ja, alles is mogelijk. Adapter ertussen, langere bouten & je kunt 5-gaats monteren. Of dacht je dat deze Porsche velgen standaard onder een Polo zouden passen..?

En nee, die intercooler zit er niet voor de sier ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

dennis1985

wauw!!!! echt super mooi ook  :D 8)7

bedankt voor het mee denken maar ga toch maar opzoek naar 4x100  :)
dag CC....
halloTCe!!!

Roadkill (Michiel)

Als je echt mooi gevulde wielkasten wil,zit je eigenlijk al vast aan spacers..... (dus dan kan je ook gewoon adapters monteren,en dan blijft het ook gewoon heel hoor!)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

JanJ

Inderdaad.......gewoon adapter-ringen plaatsen. Ik ben ook van 4 gaats naar 5 gaats gegaan op deze manier.

Rodney


jw

Heb pas een 2.0 grand tour  uit 2008 en heb van mijn oude opel een set winterbanden deze zijn 195-65-15 met welke velg maat zijn deze te monteren op de megane

Felix

15" ET 43 en 6,5J breed ;)
Dat zijn de afmetingen van de originele 15" velgen namelijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev