Advertenties

Klets maar raak DEEL 174

Gestart door Stefan, 30 januari 2012, 21:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Wow ik drukte wel 1 seconde eerder op verzenden :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

matthew

Schaatsen zijn ook te huren,ga je gewoon naar een schaatsbaan of naar een dorp on ice,kun je het proberen,vind je er niks aan heb je in ieder geval niet van die dure schaatsen liggen waar je niks mee doet.

Ik vind het wel leuk om te doen,ik ben geen ster schaatser maar na 2 rondjes gaat het al een stuk soepeler.

Rick Santbergen

Heb ooit voor 25 euro schaatsen bij de Aldi gekocht, niets mis mee.
Ik kan alleen al jaren schaatsen of skaten ;)

Dennis Postma

Denk dat ik ook maar eens op zo'n aanbieding moet wachten. Maar zit vaak met het probleem dat ze mijn maat niet hebben (47/48). ;(

Benjamin Renon

dat krijg je met leven op grote voet... :D Sorry was te makkelijk...

Ik heb wel nog schaatsen liggen, maar helemaal geen tijd/zin om te gaan schaatsen. Geef mij dan maar 4wd en een groot leeg terrein. :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Geeft niet Ben, ben het wel gewend en kan er goed tegen. Je hebt ook groot gelijk. 8)7

Stefan

Dennis is de mannelijke Sidonia... :D (Kwa voeten dan dus.. :q)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Je zult het ook wel vaker gehoort hebben dan. Is gelijk de lol er ook vanaf...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Ja alles is volgens mij al eens langs geweest. ;)

Ard Klok

Hmm, dat elfstedentocht-gebeuren kent echt iedereen. Kwam afgelopen nachtdienst aan boord bij een Amerikaanse stuurman en het eerste wat ie vroeg was of de elfstedentocht nog doorging dit jaar. (nou ja, hij gebruikte natuurlijk niet het woord elfstedentocht want dat zou wat onverstaanbaar gebrabbel opleveren). Toch leuk om met zo iemand eens over iets anders te praten dan containers. :0

Edwin Postma

Ik heb het zelfde probleem als Dennis.
Maar als ik op het ijs ga kun je ook al vast zo'n gele helicopter sturen want dat gaat ongetwijfeld mis. 8)7
Truckertje

juul

schaatsen is voor mij wel een beetje als fietsen verleer je nooit(als je het eenmaal kent).
Meestal even 1 rondje en dan komt het helemaal goed. Ken dan wel geen kunstjes maar recht door en remmen gaat me dan prima af.

Nicole

Ik ga ook niet schaatsen.
Ik ga m'n enkels breken haha! :q

We zijn zondag het ijs wel op geweest, maar gewoon op schoenen..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dante

Voor mij is het zeker 2 decennia geleden dat ik voor het laatst op schaatsten stond... Denk niet dat ik het nog kan...:D

Vraagje tussendoor, morgen gaat de accu vervangen worden, want overleden in de kou... Moet ik nog ergens opletten met vervangen..? Dingen die ingeleerd of geprogrammeerd moeten worden..? Is zo'n reset nu een goed idee of beter als het wat warmer is..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev