Advertenties

Klets maar raak DEEL 174

Gestart door Stefan, 30 januari 2012, 21:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Wat een dooie boel hier vandaag. Zit ik me op mijn werk te vervelen. Denk ik hier wat te kunnen lezen, nou echt niet  :D :D

Roadkill (Michiel)

Je hebt helemaal gelijk,en ik denk dat ze nu allemaal achter de warme chocomel zitten...... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

@ Tedo,heb je al een foto gevonden van je grand tour van voren? ik denk ga er hier ff op verder want ik las net bij je reactie op die van Jeremy dat je oem lampen er in had zitten????
Slow&Low

Jeremy

Je bedoeld die lampen met donkere achtergrond zeker? dat is alleen op de Phase 2 modellen volgens mij

Roadkill (Michiel)

Ah dat gaat het niet worden,dacht dat ie het over de grand tour had,das een ph1 en die zijn iig donker

Btw Jeremy je hebt pm (ok iets meer dan 1..)
Slow&Low

Tedo

Ik heb twee Megane's II !-!
Een daarvan, de sedan, is helemaal OEM, maar zo als 'ie is, is er geen tweede. De grand tour heeft zwarte angel eyes, nog met die minder sterke ringen (maar wel gelijk van grootte).

@Michiel: het is een beetje koud voor foto's, en de auto's zijn goor :neen:

Jeremy

Ja misschien heb ik het wel fout hoor.. Maar Erwin heeft nog donker Devil Eyes te koop staan.. misschien wel wat voor jou? en anders heb ik nog de chromen nog te koop staan :P
Pm gelezen inmiddels ;)

Roadkill (Michiel)

Devil eyes zijn niet mijn ding,dus dat gaat hem niet worden,maar zwarte angel eyes lijken me erg mooi in de mijne. maar goed pas als mijn huidige koplampen afkeur zijn gaan die er in. (al zijn ze nu wel mooi gerpijsd) enne je hebt weer pm terug...
Slow&Low

Roadkill (Michiel)

Voor de rest is denk ik iedereen schaatsen aan het slijpen denk ik......(baal er van maar deze verder echt hollandse (oude) jongen kan echt geen 10 meter schaatsen....)
Slow&Low

Karin

Is altijd nog te leren zeggen ze. Ik kan wel schaatsen maar ik hou er niet van, dus mij zie je niet op het ijs.

Dennis Postma

Ik kan het (helaas) ook niet. Tenminste, heb nooit schaatsen gehad. Wie weet moet ik ze maar eens aanschaffen.  o-)

En? Wat denken jullie, krijgen we dit jaar een elf steden tocht?

Karin

Ik denk van niet, hoor nog vele slechte berichten over het ijs en van het weekend gaat het weer waarschijnlijk veranderen.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

ik hoop van wel,enne zker tot volgende week maandag strenge vorst zeggen ze,dus hoop op zaterdag! (dan kan ik lekker languit op de bank met een lekkere mok hete choclademelk met slagroom en een scheut rum kijken hoe andere afzien... :D)  Hoop echt dat ie door gaat,word weer eens tijd,en hoe dan ook respect voor iedereen die hem uitschaatst.

@ Karin,heb het vaak genoeg geprobeerd,maar krijg het niet onder de knie,later maar met spikes op de mtb de tochten over het ijs gefietst,ook leuk.... :D
Slow&Low

Rogier

Ik heb niet eens schaatsen :D, mijn dag bestond vandaag uit alleen maar Battle Field 3

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev