Advertenties


knipperlichten en spiegels losmaken

Gestart door drbiqs, 21 september 2004, 06:15:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

drbiqs

Hallo
Weet iemand hoe ik de knipperlichten en m'n spiegels (het glas) het makkelijkste kan losmaken bij een megane 2??
Heb namelijk een leuk setje gekocht voor knipperlichten op de spiegels.
En moet dus ff het een en ander aansluiten.

http://www.carequipment.be/upload/galery/grootMEGANE%202002%2003-04%20003.jpg

Al vast bedankt
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

peterachterop

Ik neem aan dat je de zij knipperlichten in de schermen bedoeld.

Deze kun je er makkelijk uitwippen doe dit met een schroevendraaier. doe wel een doek tussen de wagen en de schroevendraaier. Als je nu een beetje druk op de draaier zet zie je dat de knipperlichten er al uit willen wippen nu met je vingers verder buigen en je hebt ze eruit.

Voor de spiegels ga je als volgt te werk.
Open je deur nu wrik je het kapje dat aan de binnenkant van je deur zit op de hoogte van de spiegel los. wel horizontaal houden zodat de pennetjes niet afbreken.
Nu zie je (volgens mij) 3 moeren zitten, deze draai je los en je hebt de spiegels los.
nu alleen nog de stekker van de elektrische verstelling loshalen en je hebt ze eruit.


!! let op dat je dit even met 2 man doet zodat je spiegel er niet in 1x uitvalt. Bij het terug zetten kun je het beste een stukje dubbelzijdig tape in de dopsleutel doen, anders heb je de kans dat de moeren in het binnenscherm van je deur vallen en dan ben je de moeren kwijt.

Succes ermee en maak wat foto's van het resultaat. :D

drbiqs

Bedankt voor je reactie,maar weet je ook hoe je je spiegelglas er het beste er uit krijgt.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

sebastiaan

Volgens mij hoef je je spiegelglas er af te halen.
De kap er om heen haal je er met gemak af(klik klak systeem)en daar zie je de benodigde ruimte al.
succes :D

Jeroen

Peter en Sebastiaan, het gaat hier wel over een M?gane 2.

Jullie ook?

sebastiaan

Citaat van: Jeroen op 21 september 2004, 13:53:07
Peter en Sebastiaan, het gaat hier wel over een M?gane 2.

Jullie ook?
pompiedomtiedomtedom...welke verscholen boodschap zit hier in? : :-X


Jeroen

Geen, wil alleen weten of jullie hier ervaringen delen van een Coup? of dat jullie ervaring hebben met de M?gane 2.
Het zou vervelend zijn als drbiqs met jullie aanwijzingen aan de slag gaat en het bij de Meg 2 anders is (met alle gevolgen van dien).

Ik heb geen idee of het bij de Meg 2 hetzelfde werkt, heb hier nog niet naar geleken.

sebastiaan

Citaat van: Jeroen op 21 september 2004, 14:12:16
Geen, wil alleen weten of jullie hier ervaringen delen van een Coup? of dat jullie ervaring hebben met de M?gane 2.

Ik heb geen idee of het bij de Meg 2 hetzelfde werkt, heb hier nog niet naar geleken.

Jeroen, ik bedoelde in het pomtiedom gedeelte, welke boodschap daar in zat. ;)
Ik dacht dat het idd over een coupe ging en dan had ik wel wat zinnigs? ??? gezegd.
Maar over de (oh zo mooie megane 2. :-*? :-\? ;D ) kan ik niets zinnigs zeggen.....
Sorry voor de eventuele onjuiste info. :D

peterachterop

sorry jeroen, :-[ zal in t vervolg iets beter gaan lezen. Mijn pa heeft de megane 2 zal van de week eens een blik werpen.

Jeroen

Geeft niks, daar zijn wij [zeikerige mods] o.a. ook voor.  ;)

peterachterop

dat van je knipperlichten staat dat niet gewoon in het boekje wat bij de wagen hoort? ;)

megane74

Ga gewoon even bij de dealer langs ,maar volgens mij is het gewoon een kwestie van ze eruit wippen en dan zal je vanzelfs zien hoe de kap bevestigd is .

Decepticon#1

Hallo,

Over spiegels gesproken. Ik heb op Full Speed een setje M3-spiegels gekocht, manueel verstelbaar. Leuke dingen, ik kan ze ook nog zelf monteren (ben volledig a-technisch) maarrrr, daarmee bezig zijnde ontdekte ik dat de buitensensor voor de temperatuur in die spiegel zat....Shite! Als ik die loskoppel staat er op de display dat het - 40 graden is! Brrrr. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen (op een andere plaats kan inbouwen?

Gaarne uw reacties!  :D

Greetz,

Peter (Decepticon)

PS: ik bedenk me net dat ik deze vraag wel eens eerder gesteld heb...weet het niet zeker...hoe dan ook, antwoord gezocht!

jeroen84

je moet hem ergens hangen waar hij rij wind lucht vangt
ik had hem in de mijn m3 spiegel gebouwd

rombartus

@ dr bigs
je kunt je spiegelglas er gewoon uitklikken,je kunt het beste midden onderin het spiegelglas beginnen,doe dit wel met beleid het glas kan zo breken :-\(ik zou het zelf met iets breeds doen,niet met een schroevendraaier)
groetjes bart

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev