Advertenties


advies over radio

Gestart door basE, 20 september 2004, 20:28:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

basE

Hallo,

ik heb een vraagje ben opzoek naar een nieuwe radio nouw twijfel ik tussen de PIONEER DEH-P6500R en de JVC KD-G801.
Iemand ervaring met deze radio's? ???
Alvast bedankt,

Bas

Maarten

Het ligt er maar net aan wat je belangrijk vind, wil je mp3 en WMA kunnen afspelen moet je natuurlijk voor de JVC gaan aangezien de Pioneer geen MP3 en WMA kan afspelen, maar voor geluidskwaliteit en onderdeelkwaliteit kies de Pioneer, dit is echt een van de beste merken op car-audio gebied!
Ik werk in een electronica zaak en daar heb ik zeker betere ervaring met Pioneer dan met JVC maar beide zijn goede radio's
Succes met de keuze
? :D

Marco

Ik heb geen ervaring met 1 van de 2, maar als ik moest kiezen tussen Pioneer en JVC dan werd het de eerste.
Heb er geen goeie reden voor anders dan mijn gevoel.

basE

Vind het vooral belangrijk dat ik mn 5 kanaalsversterker goed kan aansturen, de jvc heeft namelijk 3 lijnuitgangen en de pioneer maar volgens mij, dat is voor mij vooral belangrijk.

basE

''pioneer maar 2 volgens mij'': moet er hierboven staan

Stefan

JVC..
Maar dat is mijn keus, ik denk dat je gewoon het beste zelf kan kiezen
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

basE

ja ik kies zeker zelf maar heb ze allebei gezien en twijfel een beetje welke ik zou nemen, maar was ff benieuwd wat jullie ervaringen waren. ::)

Stefan

Denk dat het wat betreft prestaties en ditjes en datjes niet veel zal uitmaken als ze in dezelfde prijsklasse liggen.
Het uiterlijk zal de doorslag moeten geven waarschijnlijk :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeetjew

Ik zou kiezen voor mijn te koop aangeboden Pioneer AVH-p6500dvd.....ben je in 1x klaar  :D

basE

en wat moet die pioneer van jou dan kosten ;D ???

Jeetjew