Advertenties


Autoruit spuiten

Gestart door Ardi, 27 september 2011, 22:49:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ardi

Bij aflevering van mijn Van was de rechter achterruit geblindeerd. En dat is niet makkelijk als je het niet gewend bent.
Ik heb bij aflevering de ruiten erbij gehad en ben nu op zoek naar een bedrijf dat mijn ruit kan spuiten in de kleur die erbij hoort maar waarbij ik wel naar buiten kan kijken.
Weet iemand zo'n spuiter te vinden in de buurt van Zuid Holland.

gr Ardi
No Guts, No Glory

matthew

Ik zou je ruit niet laten spuiten.

Ik zou je raam laten tinten met folie.

Kijk via tintman,deze gebruiken goed spul.
Je kijkt wat moeilijker van buiten naar binnen,maar nog wel goed van binnen naar buiten.

Roadkill (Michiel)

Spuiten kan je ook zelf doen,ziet er van buiten naar binnen mooi uit,maar van binnen naar buiten dus niet (eigen ervaring met merc Vito) beter wat Mathew zegt folie,al dan niet zelf doen(is met flink wat geduld best goed te doen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Beste Ardi,

Persoonlijk denk ik dat jouw ruit niet gespoten is maar juist geinkt (inkt heeft de zelfde eigenschappan als folie alleen wordt het erop gespoten) _o_

Toch zou ik echter voor folie gaan, wellicht zou het dan beter zijn dat je het oude laat herstellen, waardoor je geen kleurverschil krijgt van oud & nieuw (want ook de zon speelt hierin de rol) ;)

Ardi

Er zit nu tapijt aan de binnenkant. De kleur is grijs. Lijkt me gespoten ook.
Maar het rijden is zo irritant zonder die zijruit, heb in 2 weken al bijna 3 een boem gehad. Alleen maar omdat je niks ziet.

http://www.awservice.nl/auto/foto1.jpg
http://www.awservice.nl/auto/foto2.jpg

Dus zal eens wat gaan rondbellen volgende week.

CiteerToch zou ik echter voor folie gaan, wellicht zou het dan beter zijn dat je het oude laat herstellen, waardoor je geen kleurverschil krijgt van oud & nieuw (want ook de zon speelt hierin de rol)
Auto is 2 weken oud, dus zal voorlopig weinig zijn. Y
No Guts, No Glory

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev