Advertenties


Wat te doen met meeting September

Gestart door Rick Santbergen, 12 augustus 2011, 21:50:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Beste meganeclubleden,

de afgelopen dagen ben ik hard bezig geweest met het organiseren van een meeting voor september.

Mijn idee van de meeting in september was een poets meeting bij carclean.nl in Ridderkerk. Deze meeting is vergelijkbaar met de volgende meeting:
CiteerTijdens deze clinic leer je hoe je juist en succesvol het 5 stappenplan kunt uitvoeren. Hét plan voor het juiste onderhoud en bescherming van je auto:

1) Correct wassen en drogen van de auto
2) Kleien van de lak en ramen (het verwijderen van zichtbare en onzichtbare verontreiniging op de lak)
3) Cleanen van de lak (het verwijderen van vervuiling en oxidatie in en van de lak)
4) Voeden van de lak (het geven van een diepe wetlookglans)
5) Beschermen van de lak met een wax of sealant

Gedurende de dag zullen onze medewerkers je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies. Producten worden geleverd door carclean.nl

Je hebt voor deze clinic geen specifieke kennis nodig.

Kosten: 35 euro
In de meetingkalender stond zondag 18 september vermeld als meeting dag. Helaas kan carclean.nl geen clinics op zondag geven. De enige mogelijke datum in september is zaterdag 24 september.

Mijn vraag aan jullie is als volgt:
"Willen jullie deze meeting volgen op zaterdag 24 september of hebben jullie liever een andere meeting op zondag 18 september?"
Als de voorkeur uit gaat naar zondag 18 september, moet er iets geregeld worden voor die dag. Graag wil ik de mensen die liever 18 september hebben ook met een idee/locatie komen. Het heeft geen nut 18 september te kiezen zonder dat iemand een invulling heeft!

Ik laat deze vraag tot zondagmiddag 14 augustus staan, waarna ik contact opneem met carclean.nl over het doorgaan van de meeting.

Groetjes,
Rick Santbergen
Meetingcoördinator meganeclub

Christian de Vriend

De 24e komt niet lekker uit,helaas pindakaas kippengaas
graag wil mn megane laten polijsten namelijk door hun,maar de 24 is de dag na mn trouwerij,denk dat als ik dat doe,ik maandag weer
bij het stadhuis sta voor een scheiding  :q ;)

De 18e zou ik wel kunnen,maar om nou 123 een vervangend iets vinden,dus dan zou ik zeggen,count me out,and have fun de 24e !-! !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tim

#2
24e is geen probleem.

Citaat van: Rick Santbergen op 12 augustus 2011, 21:50:06
Ik laat deze vraag tot zondagmiddag 14 september staan, waarna ik contact opneem met carclean.nl over het doorgaan van de meeting.

p.s. neem aan dat je 14 augustus bedoeld?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Heatzone (Mark)

Zoiets lijkt mij ook wel leuk :), even kijken of ik dan niet moet werken :O

Rohald

ik kan 24 september wel. het mooie is zelfs dat het vlakbij is :)
heb gekeken op de site, maar er staat alleen geen Ridderkerk bij. Wel Berkel en Rodenrijs.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Heatzone (Mark)


Roy (Coup a One)

Citaat van: Rohald op 12 augustus 2011, 22:57:45
ik kan 24 september wel. het mooie is zelfs dat het vlakbij is :)
heb gekeken op de site, maar er staat alleen geen Ridderkerk bij. Wel Berkel en Rodenrijs.

Ligt het dan nabij Deventer :?

Rohald

Zowel Ridderkerk als Berkel en Rodenrijs liggen tegen Rotterdam aan.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dante

Hmm... Da's wel een kort tijdsbestek om wat te laten weten... Aangezien mijn rooster voor die data nog niet bekend is op dit moment. In principe zou ik die poetsclinic wel bij willen wonen namelijk... Ik zeg dan Ja, onder voorbehoud dat ik niet hoef te werken (Ik kan natuurlijk ook ruilen met een collega...;)).
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Als ik niet vrij ben, dan maakt het voor mij niet uit of het op een zaterdag of zondag is dat ik vrij moet vragen. Wat mij betreft kan de 24e dus ook gewoon blijven staan. Al zou het alleen al zijn omdat we voor die datum al een activiteit hebben. Als het weer die dag ook nog mee zit kunnen we de gepoetste auto's gelijk eens even mooi op de plaat zetten.  !-!

Karin

De 24ste is voor mij ook geen probleem.

Koentje

24ste is voor mij geen probleem...

Nicole

24e gaat voor ons helaas niet lukken.
Roy moet dat werken, en daar zitten ze dan in de laatste week met vakantie's, dus de rest moet daar die zaterdag allemaal werken.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dropsleutel (Björn)

Onder voorbehoud voor mijn rooster op het werk, zeg ik ook 24 september :)
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev