Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 36

Gestart door Stefan, 20 juni 2011, 12:39:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

@rogier

las dat je je ruitenwisser armen heb laten spuiten,mag ik vragen hoe jij/ze dat hebben
gedaan met dat kapje op de wissers van de vooruit? die kapjes zitten vast op de
wissen,ik had het dus toen ik alles netjes gespoten had,dat ik het kapje open draaide,en de
verf er netjes af kwam.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Colin

Die zitten geklikt voor zover ik weet? neem aan dat je die ook gewoon los kunt klikken.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Christian de Vriend

kapje zelf klik je idd op de bout,maar der zit nog een punt gepopnagelt aan een ander deel
en daar ging ik de fout in.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

Logo is niet gelast maar geplamuurd, en omdat ik een zwarte auto heb zie je dat er door heen komen. dus gaat ie niks aan doen, omdat ik de motorkap zo geleverd heb, en gezegt hebt dat hij gelast was ;)

Rogier

die kan je inderdaad los klikken, alleen pas op ze breken vrij snel af. en morgen worden de armen pas gespoten (doe het niet zelf).

Rodney

lekker bezig maat !

ga je ook nog verder met je intrieur spuiten ?

paikey

Daar was ik al bang voor maat,dat hij zou zegen dat het aan het voor werke lag......ben je lkkr lkaar mee zo...
Ook gaat hij niks doen aan de blaasjes op je motorkap?
Hoop maar dat je armen wel goed gedaan worde dan !-!

@christian,die kapjes kan je er gewoon uit klikken.....

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 21 juni 2011, 17:09:34
Logo is niet gelast maar geplamuurd, en omdat ik een zwarte auto heb zie je dat er door heen komen. dus gaat ie niks aan doen, omdat ik de motorkap zo geleverd heb, en gezegt hebt dat hij gelast was ;)

Dat zag ik inderdaad ook al aankomen, is wel zonde dan  :neen:

Lammert

@ Rogier

Kerel waar heb jij die strakke ruitenwissers besteld ?? kun je mij die link aub geven ik wil ze ook namelijk

bvd
tuning is an art

Rogier

die heb ik besteld via colin, was begin van dit jaar een inkoopactie van de club ;)

peter er zitten geen blaasjes op me motorkap ;)

hij wordt wel binnnekort opnieuw opgepoetst bij de spuiter

Lammert

Ik heb ook een vraag voor iedereen die er verstand van heeft:

Mijn auto is verzekert natuurlijk MAAR er is niet bij de verzekering bekend dat ik mijn auto heb verandert met bumpers en spuiten etc..
Dus moet mijn auto ook getaxeerd worden ?? Of maakt dat weinig uit ? hoe hebben jullie dat ?
tuning is an art

paikey

#41
Dat maakt wel uit!
Al ligt het er wel aan wat je dag waarde nu is en wat je denkt erboven uit te gaan komen,
met andere woorde,is het de moeite en geld waard......
Houd er rekening mee dat de taxatie makkelijk 120 euro kan kosten en zullen ze om bonnetjes gaan vragen.
Ook is er de mogelijkheid dat de verzekering misschien niet eens voor extra wil verzekeren!
Bij mijn wouden ze ook een hele lijst zien met wat er was gebeurt enz.....
Ook is me audio weer apart verzekerd !-! omdat ze dit weer niet bij de taxatie woude opnemen 8)7
moet alleen binnen kort weer even opnieuwe getaxeerd worde  o-)

Roy (Coup a One)

Zo te lezen rijden we dan beiden straks met een goed gespoten achterwisser Rogier maar heb je de parfan ook mee laten nemen :? dat is wel zo strak, zo niet :q want ik heb 't wel ;)

Eerlijk gezegt, mis ik de auto nu wel want nu is ie anderhalve week al bij de spuiter en als het goed veloopt heb ik hem vrijdag of zaterdag weer terug (dan alles nog hermonteren danwel demonteren) juist dan betwijvel ik me of ie dan zondag geheel klaar zal zijn "voor de show of shine" ;)

matthew

#43
@Erwin

En dat met je radio zal wel een leuke klus zijn geweest met al die kabels wegwerken.
Ze houden er tegenwoordig echt geen extra ruimte voor over helaas.
Maar ik denk wel dat vele blij zullen zijn met wat je hebt gemaakt zo en toch de gps behoud.

@Rogier
Ah ben benieuwd,ook goed dat je de tip meeneemt.
En ja plamuur bij logo breekt altijd,moet je altijd plaatje laten lassen en vertinnen,kost wat meer en meer tijd maar dat loont zich wel terug in en resultat dat het altijd goed blijft.

DONRozeboom (Mike)

Kan je dan niet ipv lassen, kitten? :P
Ik ben daar echt een simpele ziel in hoor, dus lach me maar uit *(mag van mij :P lol)*
Ik zou bijna denken dat als je kneedbaar alu neemt, die erin plaatst en laat uitharden, en dan als hij uitgehard is, vastkitten? :P
Als je het van te voren schuurt zou het moeten kunnen :shocked:
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev