Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 36

Gestart door Stefan, 20 juni 2011, 12:39:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Christian de Vriend

@donrozeboom

bloody lucky you,op die manier heb je een klapsleutel,en uitgebreide cv installatie.
aangezien er ook een achterklepsturing op zit,is dit een leuk setje
als mn gecleande klep op de mc gaat,moet alleen een renault monteur lief aankijken of die
met clip de startonderbreking er uit haalt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

DONRozeboom (Mike)

Het knopje zit er idd op. Deze wordt alleen niet aangesloten :P Om daar nou ook weer een motortje voor aan te schaffen heb ik geen zin in, en mijn hoedenplank is te zwaar om automatisch open te gaan, dus heeft het geen nut ook (Ik heb 2 speakers en een subwoofer in de hoedenplank zitten).
Het gaat mij er meer om dat mijn vriendin me elke keer zit te irriteren dat mijn Mégane geen CDV heeft, en haar 206 (waarvan zij beweert dat ie mooier is, maar ik weet wel beter) wel :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Christian de Vriend

och hemel,ook zon 206,bij ons ook,ik heb een schoenlepel en een blik opener nodig om in
dat ding te zitten.stuur pedaal verhouding is waardeloos,zij rijdt liever in die pug,omdat ze mijn mc een
stuiterbal,of de kart noemt.

maar verder fijne auto :q :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

DONRozeboom (Mike)

Mwa ik heb opzich geen last in die 206 :P Maar ik ben maar 1,74.
Maar weer ontopic denk :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Lammert

goed bezig rozeboom , ben benieuwd als het werkt
tuning is an art

DONRozeboom (Mike)

#7
Hahaha ja ikzelf ook :P Ik ben zelfs benieuwd OF het werkt :P Het is en blijft een feit dat ik niets meer ben dan een simpele ICT'er :P
Is kijken hoe handig ik nu echt ben :P
Edit:
Ik heb ook nog even zitten kijken naar jouw projectpagina, maar die coupe ziet er ook heeel erg strak uit. Zeer netjes !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Lammert

hey bedankt man! ik hoop je dan te zien op die meeting wil die van jouw ook wel ff van close range checken
tuning is an art

Rogier

ja lammert dan moet je toch even richting nijmegen rijden, voor aankomende franse autodag :P

paikey

Ja idd,als je je provincie niet uit komt zul je weinig megane's van de club zien......;)

Lammert

Citaat van: Rogier op 20 juni 2011, 17:39:17
ja lammert dan moet je toch even richting nijmegen rijden, voor aankomende franse autodag :P
Ik moet es wat vaker op meetings komen dan rij ik wel wat langer hoor. Nog maar een paar x op een meeting geweest dus jah moet wel even :D hou me wel op de hoogte want anders vergeet ik het netzoals die vorige meeting van je rogier haha
tuning is an art

Nicole

Jij komt ook uit het Noorden Lammert?
Wij moeten vanuit Midwolda (plaatsje naast Winschoten (Groningen)) komen, dus als er een meeting is kunnen we opzich gezamelijk heen rijden als we ergens op een punt afspreken!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

Dan lijkt mijn de franse auto dag een mooie start !-!

Lammert

Citaat van: Nicole op 20 juni 2011, 17:57:19
Jij komt ook uit het Noorden Lammert?
Wij moeten vanuit Midwolda (plaatsje naast Winschoten (Groningen)) komen, dus als er een meeting is kunnen we opzich gezamelijk heen rijden als we ergens op een punt afspreken!
ik vind het goed , laat me maar weten waneer het zo ver is , stuur gewoon een mailtje ik check altijd mijn email
tuning is an art

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev